Dzisiaj jest 21 wrz 2018 21:47

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 08 sie 2009 12:46 
Wilder odszedł z powodu złej atmosfery w zespole, traktowania go gorzej niż Fletchera, który w DM nie robi nic poza zbijaniem bąków (zapewne w rytm A Question Of Time). Ale przede wszystkim odszedł bo nie widział dalszego sensu współpracy na ówczesny okres z pijakiem, który ma wszystko w dupie, gościem, który nie umie zagrać nawet prostej gamy i ćpunem bo takie wtedy było DM. I trzeba mieć jaja, żeby z takich powodów opuścić zespół, który zarabia miliony, a przede wszystkim trzeba mieć jasno ukształtowane poglądy i postawę życiową. Zarabiać miliony i tyrac jak wół + tolerować pewne rzeczy, albo pozostać sobą, tworzyć to co się czuje i pracować z kim się chcę pracować - wybrał jak wybrał i chwała mu za to.

shodan pisze:
Ale on odszedł podobno z powodu złej atmosfery w zespole i kłótni, a nie przez to, że nie widział sensu dalszej działalności w DM. Sam gdzieś powiedział, że odszedł z ciężki sercem, bo musiał to zrobić w momencie, gdy wydali świetny SOFAD, który pokazał jak wielkie możliwości nadal drzemały w Depeche Mode. Ale mimo, że chyba nie zarabia tyle co Gore i spółka, na biedę narzekać nie może. Mógł sobie pozwolić na opuszczenie żyły złota, jaką był DM, bo i tak był zapewne wystarczająco bogaty, więc o kasę się martwić nie musiał.


Fletcher tez może sobie pozwolić na opuszczenie szeregów a jakiś powodów tego nie robi od wielu lat. to samo Gore i Gahan. Tak, Wilder nie narzeka na biedę, nadal czerpie nawet zyski z DM, ale... mógł zacisnąć zęby i dalej odwalac popelinę za grube miliony a zachował się jak facet z jajami! Wybrał mniejsze zarobki, mniej intratne propozycje i muzyczny niebyt na rynku tzw. masowym na rzecz tego aby być w zgodzie ze sobą. I nie jest prawdą, że zwlekał z decyzją rok co wiele osób przytacza. Alan chciał już odejść w 1991 roku po trasie World Violation i mówił w wywiadach, że nie wyobraża sobie siebie w szeregach DM w 2000 roku! To była bardzo przemyślana decyzja i bez całego splendoru jaki się wytworzył wokół SOFAD i Devotional. O... i mamy to o czym jest temat - ciekawostkę. :)


Na górę
  
 
Post: 08 sie 2009 14:37 
Offline
Has & Holds
Has & Holds
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2005 11:52
Posty: 278
Lokalizacja: Kassel
Ulubiony utwór: In Your Memory
To akurat nie jest dla mnie ciekawosta. Wiadomo bylo (choc nikt w to tak naprawde nie wierzyl) ze Alan chcial opuscic DM po WVT. Bynajmniej chodzily takie ploty w prasie. No a ze po SOFAD miarka sie przebrala... Ale to i pare innych postow juz chyba nie tu, tylko tu.

_________________
Spreading the news around the world...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 sie 2009 15:06 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009 22:43
Posty: 1036
To niech ktoś z żółtych przeniesie posty, ale mimo wszystko ciągnijmy wątek tutej.

Soultaker praca się sama wdarła w prywatne życie, więc temu nie można było zapobiec w tamtym okresie.
Wracając do ideałó Wilder jest wierny swoim przekonaniom od ponad 20-stu kilku lat - "Two Minute Warning", "The Landscape Is Changing" 1983 r., subHuman 2007 r.

Kontynuując ze strony DyyM nie spodziewałem się takiej bujdy promcyjnej SOTU - dźwięki wszechświata. Czy nie można było przygotować lepszej kampanii promocyjnej.

Hien co jest dobrego w ostatnio w muzie DM? Napisz mi rzeczowo aspekt producencki, estetyczny? Dzięki poczciwemu Wilderowi, nasze trio gra koncerty choćby z wykorzystaniem perki. Wilder był i jest ważnym ogniwem historii pisanej DM, na głos której black swarmy dostają orgazmów, czy to ci się podoba czy też nie.

_________________
Nie znam żadnej płyty z dyskografii Recoil, ale jestem jego fanem od wielu lat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 sie 2009 15:13 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
Posty: 9518
Lokalizacja: Łódź
Ulubiony utwór: twoja stara
Alan ładnie mówi o swoim odejściu na filmie z remastera "Ultra".
To normalne, że odszedł w momencie kiedy praca w zespole i z zespołem, nie dawała mu radości.
Reszta zespołu miała widać z tego więcej frajdy bo nie były udupiana.
Wilder odszedł bo miał dosyc ale to wszystko. To czy wyszedł na tym lepiej czy gorzej to już subiektywna opinia. Gdyby zostal w DM (nie wiem po co ale powiedzmy, że został) to tez miałbym do niego szacun.

I pomysleć, że ta cała dyskusja wyszla z tego, że muzyka DM będzie w grze video. LOL.

@Prej - to nie są tego typu kwestie. Juz na tym forum ustaliliśmy, że jeżeli chodzi o muzykę to obiektywizm nie istnieje, jeżeli ci się nie podoba to ja nie sprawie cudu, nie będzie Ci się podobać. Ale mi sie podoba. Nie oznacza to, że automatycznie ma być dla wszystkich dobra ale jednoczesnie nie jest dla wszystkich zła. Kwestia gustu po prostu.
I ja nie neguje tu wkładu Wildera, zawsze go ceniłem za wszystko co robił w DM i nie chce mi się tego pisac po raz setny...
Ale obecna muza chłopaków tez mi pasuje (może poza PTA), zdecydowanie wolę muzyczny styl Ultry i Excitera.

_________________
gwiazdy...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 sie 2009 15:26 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009 22:43
Posty: 1036
Hien trwa dyskusja więc nie wiem skąd ten twój grymas i wiele innych :8 Moje pytanie dotyczyło SOTU, bo w kwestii produkcyjnej jest to porażka na całej linii, spoglądając wstecz. A o gustach można rozmawiać.

Kanały dystrybucji - gry, ajpody, znaczki, kondomy, lizaczki nie zakryją niedostatków płyty. To tak jak z szałem koncertowym wokół jutu -koncert był świetny bo była dobra muzyka, czy ze względu na zabaweczki będące na scenie z pająkiem na czele?

_________________
Nie znam żadnej płyty z dyskografii Recoil, ale jestem jego fanem od wielu lat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 sie 2009 15:39 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2007 15:18
Posty: 4838
Ulubiony utwór: Surrender
prey pisze:
shodan napisał(a):
Ale on odszedł podobno z powodu złej atmosfery w zespole i kłótni, a nie przez to, że nie widział sensu dalszej działalności w DM.


Jedno przeczy drugiemu.
Nic nie przeczy, tylko może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem. Odszedł nie dlatego, że uważał, iż dm muzycznie obniżyło loty i nie ma pomysłów na dalsze granie. Zadecydowały zupełnie inne względy wymienione bardzo trafnie przez Jariego.
Jari pisze:
Fletcher tez może sobie pozwolić na opuszczenie szeregów a jakiś powodów tego nie robi od wielu lat.
Tylko co Fletcher miałby robić po odejściu z DM? Wilder dalej gra z powodzeniem, a Andy może pograć co najwyżej na grzebieniu. Gore natomiast nie odejdzie z zespołu, którego jest "szefem" i w którym tak gra, jak mu się podoba. Poza tym myślę, że mimo chciwości, jaką im zarzucacie oni jednak naprawdę mają jeszcze ochotę na tworzenie muzyki. A że nie wszystkim się podoba? Violator też nie wszystkim się podoba.
prey pisze:
co jest dobrego w ostatnio w muzie DM?
Wg mnie cały Exciter, PTA, FT, Corrupt, Ghost, Miles Away. Wystarczy, żeby wytłumaczyć dalsze istnienie DM.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 sie 2009 19:03 
Offline
Has & Holds
Has & Holds
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2005 11:52
Posty: 278
Lokalizacja: Kassel
Ulubiony utwór: In Your Memory
Jari - specjalnie dla Ciebie ;) Ohhh ta komercja... Ale widac ze maja beke z tej reklamy :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=GyHDRLceC8Q

_________________
Spreading the news around the world...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lis 2009 19:06 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009 01:43
Posty: 4131
Lokalizacja: Londyn
Ulubiony utwór: Cala masa
W ramach ciekawostek, wycinek z dzisiejszego kalendarium DM
Saturday, November 14th:
Live Show - Southend, Technical College (1980)
Live Show - Leicester, University (1981)
Live Show - Bordeaux, Patinoire Meriadeck (1990)
Live Show - Sacramento, Arco Arena (1993)
Live Show - Orlando, Arena (1998)
Single Release - Master And Servant 12 inch, USA (1984)
Video Release - 101, USA (1989)
Album Release - The Best Of Depeche Mode, Volume 1 USA (2006)

_________________
Enjoy The Silence


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 09 mar 2010 23:17 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009 01:43
Posty: 4131
Lokalizacja: Londyn
Ulubiony utwór: Cala masa
Jade sobie samochodem, slucham radia i...
Uslyszalem arcyciekawa historyjke, jak to Gahanowi odmowiono sprzedania piwa w hotelowym barze, a takze jak chlopakow nie wpuszczono na dyskoteke. To wszystko przy okazji TOTU :)
Posluchajcie od 1:07:40
http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/p0 ... 9_03_2010/
Jak ktos nie bedzie rozumial to wolac, potem przetlumacze :)

_________________
Enjoy The Silence


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 cze 2010 19:38 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009 01:43
Posty: 4131
Lokalizacja: Londyn
Ulubiony utwór: Cala masa
Reklama Sony Ericssona:
http://studio.wp.pl/i,Reklama-Sony-Eric ... caid=1a5a3

_________________
Enjoy The Silence


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2010 15:17 
Offline
Personal Jesus
Personal Jesus
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2006 17:01
Posty: 2740
Lokalizacja: Bełchatów
Ulubiony utwór: Stripped
Stare, nie wiem czy ktoś już nie pokazywał tego tutaj.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2010 22:29 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009 01:43
Posty: 4131
Lokalizacja: Londyn
Ulubiony utwór: Cala masa
Ja nie widzialem tego :)

_________________
Enjoy The Silence


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2010 22:58 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009 22:43
Posty: 1036
http://tuba.pl/tubapl/1,103887,8037454, ... _Mode.html

Wystawiłem już bilety na allegro :lol: ;( :lol:

_________________
Nie znam żadnej płyty z dyskografii Recoil, ale jestem jego fanem od wielu lat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2010 23:57 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sty 2010 09:30
Posty: 1693
Lokalizacja: Wrocław
prey pisze:
http://tuba.pl/tubapl/1,103887,8037454,Smutna_historia_Depeche_Mode.html

Wystawiłem już bilety na allegro :lol: ;( :lol:


Nie pamiętam już dokładnie gdzie to czytałam, ale chyba ten musical ma nie dojść do skutku. Reżyser nie dogadał się z DM odnośnie wykorzystania ich muzyki. A mogło być tak fajnie ;(

_________________
Here's where the fun begins.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 cze 2010 07:05 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6282
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Ludzie, juz druga osoba to tutaj wkleja. To nie ten temat!
To sa ciekawostki o zespole a nie newsy. Od tego jest ten temat: viewtopic.php?p=130102#p130102

No nie robcie balaganu. :/

_________________
mattkomarnicki.com


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 cze 2010 15:45 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010 14:41
Posty: 1285
http://www.youtube.com/watch?v=QCs6ec8i ... re=related

/ świetnie jej wychodzi. ;) jestem pod wrażeniem ;)

oraz to:

http://www.youtube.com/watch?v=RGi3ERyN ... re=related

/ nie wiedziałam w jakim topicu to umieścić.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 cze 2010 15:47 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sty 2010 09:30
Posty: 1693
Lokalizacja: Wrocław
slick pisze:
Ludzie, juz druga osoba to tutaj wkleja. To nie ten temat!
To sa ciekawostki o zespole a nie newsy. Od tego jest ten temat: http://depechemodeforum.pl/viewtopic.ph ... 02#p130102

No nie robcie balaganu. :/


to przynajmniej już wiem, gdzie to czytałam :lol:

_________________
Here's where the fun begins.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 cze 2010 20:44 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009 01:43
Posty: 4131
Lokalizacja: Londyn
Ulubiony utwór: Cala masa
No niezle tej dziewczynie idzie spiewanie Martinowych songow, zreszta Wrong tez jest chyba dobry, ale jakosc odsluchu mialem slabiutka.

_________________
Enjoy The Silence


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 lis 2010 16:34 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009 01:43
Posty: 4131
Lokalizacja: Londyn
Ulubiony utwór: Cala masa
Moze to to wiecie, ale jakos tego na forum nie zauwazylem, wiec pomyslalem sobie, ze ciekawostka ( co najmniej ) jest fakt, ze m.in. Alan i Vince beda remiksowali DM, a album ma sie ukazac w polowie przyszlego roku.

_________________
Enjoy The Silence


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 lis 2010 20:21 
Offline
Personal Jesus
Personal Jesus
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2006 17:01
Posty: 2740
Lokalizacja: Bełchatów
Ulubiony utwór: Stripped
Ja pierwsze słyszę chyba, poprosiłbym o jakieś źródło tego info...

Chętnie bym posłuchał jak Alan remiksuje jakieś post-Alanowe kawałki :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Slick