Dzisiaj jest 21 sie 2018 14:13

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1428 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 72  Następna

Najlepszy utwór z SOTU?
In Chains 14%  14%  [ 8 ]
Hole To Feed 3%  3%  [ 2 ]
Wrong 19%  19%  [ 11 ]
Fragile Tension 7%  7%  [ 4 ]
Little Soul 2%  2%  [ 1 ]
In Sympathy 7%  7%  [ 4 ]
Peace 3%  3%  [ 2 ]
Come Back 2%  2%  [ 1 ]
Spacewalker 2%  2%  [ 1 ]
Perfect 3%  3%  [ 2 ]
Miles Away / The Truth Is 5%  5%  [ 3 ]
Jezebel 2%  2%  [ 1 ]
Corrupt 31%  31%  [ 18 ]
Liczba głosów : 58
Autor Wiadomość
Post: 14 lip 2007 23:02 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6280
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Depeche Mode wchodzi do studia w lutym 2008 - czyżby? Takie rzekome informacje podaje http://depechemode.de. Z newsa przeczytamy, że z dobrze poinformowanych źródeł wynika, iż zespół w lutym 2008-go roku wejdzie znów do studia w celu nagrania nowego albumu.

Drugą informacją podaną na stronie jest fakt, iż Dave Gahan nie planuje rozpoczęcia trasy koncertowej promującej swój kolejny solowy album "Hourglass".

Czy to prawda? Przekonamy sie pewnie niebawem...

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2007 23:06 
Offline
Pimpf
Pimpf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2005 20:54
Posty: 68
Lokalizacja: Warszawa
Ahhh żeby to była prawda !!!!! :)
W takim razie nowy albumik miałby szanse się pojawić w 2009 i być może stadionowa trasa? Ale to jeszcze 2 latka OBY tylko.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2007 23:26 
Offline
Personal Jesus
Personal Jesus
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2006 22:36
Posty: 2948
Lokalizacja: Wrocław
@dziabo-Oby było tak jak mówisz ,w 1 momencie jak przeczytałam tę wiadomość ,aż krzyknełam na cały dom : O ku...! Napewno nie będzie tak kolorowo jak mi się to wydaje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2007 00:35 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2005 23:40
Posty: 3528
Ulubiony utwór: BARREL OF A GUN
Mnie tylko dziwi to , że Dave nie planuje trasy promujacej swój kolejny solowy album , ale co tam czas pokaże . Jak dla mnie może być taka opcja : w tym roku na jesień solowa płyta Dave'a , na wiosne koncert promujący płyte w Polsce , wczesną wiosna solowa płyta Martina i tylko pare kameralnych koncertów po Europie w tym jeden w Polsce ;) Wczesną jesienią '08 Depeche Mode wchodzą do studia na wiosne '09 NOWY ALBUM Depeche Mode - lato '09 koncert w Polsce uwieczniony na DVD :D :D :D ;)

...o jedno piwo za dużo :8 :8 ;) wybaczcie :)

_________________
depechemodeforum.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2007 11:38 
Offline
Clean
Clean
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2005 10:33
Posty: 991
Lokalizacja: Z popołudniowej herbatki u Smoka Wawelskiego
Ulubiony utwór: ETS
widać Precious... ;)
takie cuda sie nie zdarzają.
a szkoda... ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2007 12:05 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2006 12:09
Posty: 1232
Lokalizacja: Wroc
Ulubiony utwór: NLMDA
dam na msze zeby tylko znalezli dobrego producenta


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2007 12:06 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6280
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Sam news (ten tutaj) ma byc tylko informacja, iz taka wiadomosc pojawila sie na innej stronie. Doradzalbym troche wstrzemiezliwosci do czasu jakiegos "grubszego" potwierdzenia bo wydaje mi sie to za piekne aby bylo prawdziwe, choc nie nierealne. ;)

Gdyby juz to miala byc prawda to brak trasy Gahana jest chyba bardzo logicznym wyjsciem na tle nowego krazka Depeche Mode i koncertow ktore zapewne mialyby po nim nastapic.

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2007 12:14 
Offline
Clean
Clean
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2005 10:33
Posty: 991
Lokalizacja: Z popołudniowej herbatki u Smoka Wawelskiego
Ulubiony utwór: ETS
no gdyby przyjac,ze oni faktycznie wejda do studia to wszystko sie ladnie uklada jak puzzle.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2007 14:36 
Offline
Servant
Servant
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2007 20:26
Posty: 31
Lokalizacja: Koszalin http://recoilforum.go.pl
Hehe, mysle że to ploty.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 lip 2007 16:14 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2005 01:56
Posty: 1337
Lokalizacja: Katowice
slick pisze:
Gdyby juz to miala byc prawda to brak trasy Gahana jest chyba bardzo logicznym wyjsciem na tle nowego krazka Depeche Mode i koncertow ktore zapewne mialyby po nim nastapic.


do tego samego wniosku doszedłem i tego się trzyma moja nadzieja..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 lip 2007 16:32 
Offline
Clean
Clean
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2005 10:33
Posty: 991
Lokalizacja: Z popołudniowej herbatki u Smoka Wawelskiego
Ulubiony utwór: ETS
chyba wszystkich sie wlasnie przez to trztyma nadzieja.
ale mawiaja, ze nadzieja jest matka glupich [wybaczcie]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 lip 2007 16:54 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2005 23:40
Posty: 3528
Ulubiony utwór: BARREL OF A GUN
Mówi sie także , że "głupi ma zawsze szczęście" ;) :8 :lol:

_________________
depechemodeforum.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 lip 2007 20:42 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2006 12:09
Posty: 1232
Lokalizacja: Wroc
Ulubiony utwór: NLMDA
pozyjemy zobaczymy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lip 2007 00:34 
Offline
Clean
Clean
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2005 10:33
Posty: 991
Lokalizacja: Z popołudniowej herbatki u Smoka Wawelskiego
Ulubiony utwór: ETS
_precious_ pisze:
Mówi sie także , że "głupi ma zawsze szczęście" ;) :8 :lol:


i w tym jest szansa... :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lis 2007 00:01 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6280
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Depeche Mode w lutym '08 w studiu?

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lis 2007 08:37 
Offline
Master
Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2005 07:50
Posty: 1332
Lokalizacja: The Middle of Nowhere
Oby tak było i oby przyjechali do Polski promować tą nową płytę.

_________________
fu..'em and their law


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 gru 2007 00:40 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2005 23:40
Posty: 3528
Ulubiony utwór: BARREL OF A GUN
Poraz kolejny Andy oznajmił , że Depeche Mode na początku roku wejdą do studia w celu nagrania nowej płyty ( o ile Dave nie zmieni swoich planów związanych z promowaniem solowego albumu ) dodaje też , że Martin ma już kilkanaście napisanych piosenek (wersje DEMO) i wszystko jest na najlepszej drodze by praca nad nową płytą ruszyła z początkiem przyszłego roku . CAŁY WYWIAD DO OBEJŻENIA TU

_________________
depechemodeforum.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 gru 2007 16:35 
Offline
Personal Jesus
Personal Jesus
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005 16:59
Posty: 2698
Lokalizacja: fascination street.
Ulubiony utwór: in your room
Kurcze, nie wiem czemu, ale jakos mi sie nie chce w to wszystko wierzyc :o

_________________
I want your touches to scar me so I'll know where you've been


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 gru 2007 00:52 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2005 23:40
Posty: 3528
Ulubiony utwór: BARREL OF A GUN
Mam kumpele która zawsze mawiała , że rudym to nie można wierzyć :haha:

_________________
depechemodeforum.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 gru 2007 22:13 
Offline
Personal Jesus
Personal Jesus
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2006 22:36
Posty: 2948
Lokalizacja: Wrocław
Byłoby by fajnie ,ale jakoś dużego przekonania do tego nie mam.Więc zobaczymy co z tego będzie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1428 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 72  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Slick