Nie ma go:)
Nie wiem co ciężkiego jest w SOFAD. Może pomyliłeś Songs about Faith and Devotion z Songs About Fucking?
PTA czy SOTU?
- mintaj
- Posty: 4247
- Rejestracja: 18 maja 2010 20:22
- Ulubiony utwór: No na pewno nie somebody
- Lokalizacja: się biorą dzieci?
-
Kontakt
Strona WWW
Re: PTA czy SOTU?
Za wszelkie wypowiedzi z mojej strony, poza tymi którymi mógłbym kogoś urazić, najmocniej przepraszam.
Samozwańczy CEO forumowego fanklubu Sydney Sweeney oraz Depeszwizji.
DEPESZWIZJA 9 - EDYCJA IMIENIA TAMARY ŁEMPICKIEJ
STATUS: ZBIERAM GŁOSY
TERMIN - 5 KWIETNIA
Samozwańczy CEO forumowego fanklubu Sydney Sweeney oraz Depeszwizji.
DEPESZWIZJA 9 - EDYCJA IMIENIA TAMARY ŁEMPICKIEJ
STATUS: ZBIERAM GŁOSY
TERMIN - 5 KWIETNIA
- Hien
- Posty: 21492
- Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
- Lokalizacja: Sam's Town
Forum też pomylił.
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
- Peter
- Posty: 375
- Rejestracja: 09 sty 2013 15:44
- Ulubiony utwór: The Landscape Is Changing
O ile pamiętam, Astiz tu był. Najgorętszy zwolennik SOFAD jakiego znam. Ciekawe czy ktoś na pierwszym miejscu daje któryś z tych albumów?
- Malkolit
- Posty: 6181
- Rejestracja: 24 cze 2011 22:37
- Ulubiony utwór: World in My Eyes
- Lokalizacja: właściwa
-
Kontakt
Strona WWW Facebook
No, z tego, co wiem, Hien daje... I co teraz, cwaniaczku?
Obu płyt nie lubię, choć na obu są niezłe piosenki (Sinner, Corrupt to w ogóle czołówka DM ever).
Obu płyt nie lubię, choć na obu są niezłe piosenki (Sinner, Corrupt to w ogóle czołówka DM ever).
- stripped
- Posty: 11327
- Rejestracja: 09 wrz 2006 17:01
- Ulubiony utwór: hajerlow
SOTU przeżywa chyba swój najlepszy okres u mnie od czasu swojej premiery, myślę że raz to kwestia wiosny a dwa odrzucania tego albumu przez długi czas, choć przecież już od paru lat pogodziłem się z tą płytą tak teraz naprawdę mam ochotę najbardziej na te kawałki. I tak po kolei sobie to idzie z naszymi kolejnymi turniejami - Little Soul, In Sympathy, Come Back, Hole To Feed, Light, Fragile Tension a teraz In Chains. PTA za to raczej zbledło z wiekiem, może czas odświeżyć sobie porównanie...
Tak było w 2009:
Sounds of the Universe
In Chains - 8/10
Hole to Feed - 6/10
Wrong - 7/10
Fragile Tension - 4/10
Little Soul - 7/10 (wcześniej dałem 6 w ankiecie ale jednak mniej oceniam po paru przesłuchaniach więcej)
In Sympathy - 8/10
Peace - 6/10
Come Back - 7/10
Spacewalker - 2/10
Perfect - 6/10
Miles Away/The Truth Is - 7/10
Jezebel - 8/10
Corrupt - 8/10
łącznie - 84/120 co daje ok. 70%
Playing the Angel
A Pain That I'm Used To - 8/10
John the Revelator - 9/10
Suffer Well - 7/10
The Sinner in Me - 7/10
Precious - 8/10
Macro - 7/10
I Want It All - 8/10
Nothing's Impossible - 7/10
Introspectre - 4/10
Damaged People - 6/10
Lilian - 7/10
The Darkest Star - 7/10
łącznie - 85/120 co daje ok. 71%
Czyli jak widać te płyty się z grubsza zrównały u mnie z czasem, SOTU dogoniło PTA a na ten moment wygrywa nawet swoim klimatem u mnie, choć na obu są momenty które drażnią moje uszy (i to dosłownie, może być kwestia kompresji i loudness war chociaż nie wiem jak u SOTU z tym).
Tak było w 2009:
Teraz jest tak:Sounds of the Universe
In Chains - 6/10
Hole to Feed - 5/10
Wrong - 4/10
Fragile Tension - 2/10
Little Soul - 5/10 (wcześniej dałem 6 w ankiecie ale jednak mniej oceniam po paru przesłuchaniach więcej)
In Sympathy - 7/10
Peace - 6/10
Come Back - 1/10
Spacewalker - 1/10
Perfect - 5/10
Miles Away/The Truth Is... - 7/10
Jezebel - 8/10
Corrupt - 7/10
łącznie - 64/120 co daje ok. 53%
Playing the Angel
A Pain That I'm Used To - 7/10
John the Revelator - 9/10
Suffer Well - 8/10
The Sinner in Me - 7/10
Precious - 9/10
Macro - 8/10
I Want It All - 8/10
Nothing's Impossible - 10/10
Introspectre - 4/10
Damaged People - 5/10
Lilian - 8/10
The Darkest Star (piosenka, nie forumowiczka ) - 5/10
łącznie - 88/120 co daje ok. 73%
Sounds of the Universe
In Chains - 8/10
Hole to Feed - 6/10
Wrong - 7/10
Fragile Tension - 4/10
Little Soul - 7/10 (wcześniej dałem 6 w ankiecie ale jednak mniej oceniam po paru przesłuchaniach więcej)
In Sympathy - 8/10
Peace - 6/10
Come Back - 7/10
Spacewalker - 2/10
Perfect - 6/10
Miles Away/The Truth Is - 7/10
Jezebel - 8/10
Corrupt - 8/10
łącznie - 84/120 co daje ok. 70%
Playing the Angel
A Pain That I'm Used To - 8/10
John the Revelator - 9/10
Suffer Well - 7/10
The Sinner in Me - 7/10
Precious - 8/10
Macro - 7/10
I Want It All - 8/10
Nothing's Impossible - 7/10
Introspectre - 4/10
Damaged People - 6/10
Lilian - 7/10
The Darkest Star - 7/10
łącznie - 85/120 co daje ok. 71%
Czyli jak widać te płyty się z grubsza zrównały u mnie z czasem, SOTU dogoniło PTA a na ten moment wygrywa nawet swoim klimatem u mnie, choć na obu są momenty które drażnią moje uszy (i to dosłownie, może być kwestia kompresji i loudness war chociaż nie wiem jak u SOTU z tym).
"Murzyn wielkim wezyrem był i jest" - munlup
- Hien
- Posty: 21492
- Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
- Lokalizacja: Sam's Town
O, ciekawy temat. Przeczytałem szybko, co tu było pisane, a było wiele, od pierd*lenia Jarka P., po złote usta FREE STATE'a odbijane przez Miri, a kończąc na Peterze, który twierdził, że In Chains to trudna muzyka. Działo się. Niestety nie zrobiłem wtedy zestawienia, więc mogę jedynie wskazać jak to wygląda u mnie teraz. I chociaż z czasem coraz mniej potrafię oceniać utwory w takim liczbowy sposób, to (jak sam pouczałem Shodana) wrzucę na luz i ocenię xD
W 2009 r. napisałem tylko, że wolę SOTU i to się nie zmieniło, natomiast noty mogły się zmienić. A, stop, mogę zobaczyć jak oceniłem SOTU w pojedynczych tematach, to chociaż tyle.
SOTU 2009
In Chains - 9/10
Hole to Feed - 8/10
Wrong - 4/10
Fragile Tension - 9/10
Little Soul - 9/10
In Sympathy - 10/10
Peace - 5/10
Come Back - 6/10
Spacewalker - 4/10
Perfect - 7/10
Miles Away/The Truth Is - 9/10
Jezebel - 7/10
Corrupt - 8/10
95/120
SOTU 2021 (aż się wzdrygnąłem, jak zobaczyłem ile czasu minęło)
In Chains - 8/10
Hole to Feed - 7/10
Wrong - 7/10
Fragile Tension - 7/10
Little Soul - 10/10
In Sympathy - 9/10
Peace - 7/10
Come Back - 7/10
Spacewalker - 7/10
Perfect - 8/10
Miles Away/The Truth Is - 10/10
Jezebel - 9/10
Corrupt - 10/10
106/120
PTA 2021
A Pain That I'm Used To - 7/10
John the Revelator - 7/10
Suffer Well - 7/10
The Sinner in Me - 8/10
Precious - 7/10
Macro - 9/10
I Want It All - 8/10
Nothing's Impossible - 7/10
Introspectre - 8/10
Damaged People - 7/10
Lilian - 8/10
The Darkest Star - 9/10
92/120
Procenty nie są potrzebne, żeby zauważyć, że nic się nie zmieniło w przedmiotowej kwestii (SOTU nadal rules), ale ogólnie trochę się zmieniło.
Nie mam starych ocen z czasów wydania PTA< czy nawet z 2009, ale płyta na pewno nie dostałaby takich dobrych ocen, jak teraz. Zwłaszcza Jaś urósł w moich uszach oraz Damaged People (z którym mam przykre skojarzenia, ale udaje mi się teraz spojrzeć na ten kawałek z dystansem). Odrobinę przychylniej podchodzę do Paina. Straciły nieco Precious, Lilian i Suffer Well, czyli single.
Jeśli chodzi o SOTU, to widać, że i tak pozytywna opinia, chyba nawet podskoczyła, chociaż w detalach widać, że nie do końca. Hate na Wrong i Peace mi przeszedł. Nostalgia też ma tutaj coś do powiedzenia, ale nie tylko. Lekko podciągnąłem i tak wysoko już ocenione Miles Away, Corrupt, Jezebel, Perfect, Little Soul oraz te które uważałem za przeciętne: Come Back i Spacewalker. Straciły natomiast (niewiele, ale jednak) In Chains, Hole To Feed, Fragile Tension oraz spadające z tronu In Sympathy, które jednak na ten moment oceniam trochę gorzej.
Widać, że ostatnie 10 lat było łaskawe dla nowszych płyt DM. W 2006 r. byłem jeszcze młodym, 20letnim depeszkiem, który chodził na zloty w białych jeansach i czcił Alana ponad wszystko. Na szczęście z wiekiem człowiek trochę przytomnieje i o ile nadal oceniam starsze płyty bardzo wysoko, to przestały mnie zaślepiać.
EDIT: dzięki uprzejmości Mudżyna, mam swoje noty PTA z 2017
A Pain That I'm Used To 7/10
John The Revelator 5/10
Suffer Well 7/10
Precious 7/10
The Sinner In Me 9/10
Macrovision 9/10
I Want It All 8/10
Nothing's Impossible 7/10
Introspectre 8/10
Damaged People 7/10
Lilian 8/10
The Darkest Star 9/10
91/100
Jak widać przez 4 lata niewiele się zmieniło, Jaś lekko do góry, Sinner minimalnie w dół.
W 2009 r. napisałem tylko, że wolę SOTU i to się nie zmieniło, natomiast noty mogły się zmienić. A, stop, mogę zobaczyć jak oceniłem SOTU w pojedynczych tematach, to chociaż tyle.
SOTU 2009
In Chains - 9/10
Hole to Feed - 8/10
Wrong - 4/10
Fragile Tension - 9/10
Little Soul - 9/10
In Sympathy - 10/10
Peace - 5/10
Come Back - 6/10
Spacewalker - 4/10
Perfect - 7/10
Miles Away/The Truth Is - 9/10
Jezebel - 7/10
Corrupt - 8/10
95/120
SOTU 2021 (aż się wzdrygnąłem, jak zobaczyłem ile czasu minęło)
In Chains - 8/10
Hole to Feed - 7/10
Wrong - 7/10
Fragile Tension - 7/10
Little Soul - 10/10
In Sympathy - 9/10
Peace - 7/10
Come Back - 7/10
Spacewalker - 7/10
Perfect - 8/10
Miles Away/The Truth Is - 10/10
Jezebel - 9/10
Corrupt - 10/10
106/120
PTA 2021
A Pain That I'm Used To - 7/10
John the Revelator - 7/10
Suffer Well - 7/10
The Sinner in Me - 8/10
Precious - 7/10
Macro - 9/10
I Want It All - 8/10
Nothing's Impossible - 7/10
Introspectre - 8/10
Damaged People - 7/10
Lilian - 8/10
The Darkest Star - 9/10
92/120
Procenty nie są potrzebne, żeby zauważyć, że nic się nie zmieniło w przedmiotowej kwestii (SOTU nadal rules), ale ogólnie trochę się zmieniło.
Nie mam starych ocen z czasów wydania PTA< czy nawet z 2009, ale płyta na pewno nie dostałaby takich dobrych ocen, jak teraz. Zwłaszcza Jaś urósł w moich uszach oraz Damaged People (z którym mam przykre skojarzenia, ale udaje mi się teraz spojrzeć na ten kawałek z dystansem). Odrobinę przychylniej podchodzę do Paina. Straciły nieco Precious, Lilian i Suffer Well, czyli single.
Jeśli chodzi o SOTU, to widać, że i tak pozytywna opinia, chyba nawet podskoczyła, chociaż w detalach widać, że nie do końca. Hate na Wrong i Peace mi przeszedł. Nostalgia też ma tutaj coś do powiedzenia, ale nie tylko. Lekko podciągnąłem i tak wysoko już ocenione Miles Away, Corrupt, Jezebel, Perfect, Little Soul oraz te które uważałem za przeciętne: Come Back i Spacewalker. Straciły natomiast (niewiele, ale jednak) In Chains, Hole To Feed, Fragile Tension oraz spadające z tronu In Sympathy, które jednak na ten moment oceniam trochę gorzej.
Widać, że ostatnie 10 lat było łaskawe dla nowszych płyt DM. W 2006 r. byłem jeszcze młodym, 20letnim depeszkiem, który chodził na zloty w białych jeansach i czcił Alana ponad wszystko. Na szczęście z wiekiem człowiek trochę przytomnieje i o ile nadal oceniam starsze płyty bardzo wysoko, to przestały mnie zaślepiać.
EDIT: dzięki uprzejmości Mudżyna, mam swoje noty PTA z 2017
A Pain That I'm Used To 7/10
John The Revelator 5/10
Suffer Well 7/10
Precious 7/10
The Sinner In Me 9/10
Macrovision 9/10
I Want It All 8/10
Nothing's Impossible 7/10
Introspectre 8/10
Damaged People 7/10
Lilian 8/10
The Darkest Star 9/10
91/100
Jak widać przez 4 lata niewiele się zmieniło, Jaś lekko do góry, Sinner minimalnie w dół.
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
- dejmien
- Posty: 2823
- Rejestracja: 20 paź 2006 15:50
Z ciekawości też przejrzałem poprzednie wpisy, i wybaczcie offtop, ale Jari to był (jest nadal?) straszny oszołom.
- shodan
- Posty: 16514
- Rejestracja: 04 lis 2007 14:18
- Ulubiony utwór: Halo
Jari to był wielki fan Wildera i starego DM. Wiele słownych bitew z nim kiedyś stoczyłem. I choć poważałem jego opinie, bo sam był muzykiem i się na muzyce znał, to jednak trochę przeginał, bo wszystko, co powstało bez udziału Wildera uważał za shit. Łącznie z Ultrą i Exciter.
Pod wpływem jakich mocy nieczystych musiałem wtedy być? 6 dziesiątek na SOTU w 2009? Hole To Feed - 10/10? Come Back - 6/10
Tak to jest jak się coś ocenia na gorąco po paru dniach od premiery.
Teraz noty na poważnie.
SOTU przeklejam z tematu Delta Machine vs SOTU.
Sounds of the Universe
In Chains - 9/10
Hole to Feed - 5/10
Wrong - 9/10
Fragile Tension - 8/10
Little Soul - 8/10
In Sympathy - 7/10
Peace - 4/10
Come Back - 1/10
Spacewalker - 3/10
Perfect - 5/10
Miles Away/The Truth Is - 9/10
Jezebel - 9/10
Corrupt - 10/10
88/130
Playing the Angel
A Pain That I'm Used To - 9/10
John The Revelator - 9/10
Suffer Well - 9/10
The Sinner In Me - 8/10
Precious - 8/10
Macro - 8/10
I Want It All - 8/10
Nothing's Impossible - 10/10
Introspectre - 8/10
Damaged People - 8/10
Lilian - 7/10
The Darkest Star - 10/10
102/120
Jednym słowem - PTA jako płyta dla mnie dużo lepsza. Najsłabsza nota to 7. I tylko w jednym przypadku.
Naprawdę strasznie lubię PTA za to, że jest tak równa. Może nie tak wystrzałowa jak Violator czy Exciter, ale jednak nieprzyzwoicie dobra równa.
shodan pisze:08 kwie 2009 16:40No to i ja się pobawię.
Playing the Angel
A Pain That I'm Used To - 9/10
John The Revelator - 10/10
Suffer Well - 10/10
The Sinner In Me - 10/10
Precious - 8/10
Macro - 7/10
I Want It All - 10/10
Nothing's Impossible - 9/10
Introspectre - ---
Damaged People - 9/10
Lilian - 6/10
The Darkest Star - 8/10
Sounds of the Universe
In Chains - 10/10
Hole To Feed - 10/10
Wrong - 8/10
Fragile Tension - 10/10
Little Soul - 10/10
In Sympathy - 9/10
Peace - 7/10
Come Back - 6/10
Spacewalker - ---
Perfect - 9/10
Miles Away - 10/10
Jezebel - 9/10
Corrupt - 10/10
Pierwszy post z 2009, drugi z 2013.shodan pisze:
Czytam sobie z nudów stare tematy i zauważyłem, że w 2009r. - parę tygodni po premierze SOTU - pod wpływem chyba emocji byłem zanadto łaskawy dla paru utworów. Od tamtego czasu SOTU znacznie pogorszyło sobie u mnie notowania. Chyba te oceny brałem z kosmosu.
Teraz oceniłbym tak:
In Chains - 9/10
Hole To Feed - 8/10
Wrong - 7/10
Fragile Tension - 10/10
Little Soul - 8/10
In Sympathy - 4/10
Peace - 3/10
Come Back - 1/10
Spacewalker - ---
Perfect - 6/10
Miles Away - 10/10
Jezebel - 6/10
Corrupt - 10/10
Pod wpływem jakich mocy nieczystych musiałem wtedy być? 6 dziesiątek na SOTU w 2009? Hole To Feed - 10/10? Come Back - 6/10
Tak to jest jak się coś ocenia na gorąco po paru dniach od premiery.
Teraz noty na poważnie.
SOTU przeklejam z tematu Delta Machine vs SOTU.
Sounds of the Universe
In Chains - 9/10
Hole to Feed - 5/10
Wrong - 9/10
Fragile Tension - 8/10
Little Soul - 8/10
In Sympathy - 7/10
Peace - 4/10
Come Back - 1/10
Spacewalker - 3/10
Perfect - 5/10
Miles Away/The Truth Is - 9/10
Jezebel - 9/10
Corrupt - 10/10
88/130
Playing the Angel
A Pain That I'm Used To - 9/10
John The Revelator - 9/10
Suffer Well - 9/10
The Sinner In Me - 8/10
Precious - 8/10
Macro - 8/10
I Want It All - 8/10
Nothing's Impossible - 10/10
Introspectre - 8/10
Damaged People - 8/10
Lilian - 7/10
The Darkest Star - 10/10
102/120
Jednym słowem - PTA jako płyta dla mnie dużo lepsza. Najsłabsza nota to 7. I tylko w jednym przypadku.
Naprawdę strasznie lubię PTA za to, że jest tak równa. Może nie tak wystrzałowa jak Violator czy Exciter, ale jednak nieprzyzwoicie dobra równa.
- shodan
- Posty: 16514
- Rejestracja: 04 lis 2007 14:18
- Ulubiony utwór: Halo
I ta marna siódemeczka nokautowała u Was w 3 lidze prawie wszystkie utwory? Nawet te oceniane na 9?
Nieładnie tak oszukiwać synkowie.
Tak pobieżnie przeleciałem temat w poszukiwaniu swoich starych not i muszę powiedzieć, że byłem w szoku jak przeczytałem, co Murzyn wypisywał swego czasu o Corrupt.
- Hien
- Posty: 21492
- Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
- Lokalizacja: Sam's Town
Widać siódemeczka trafiała na szustki i niżej.
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
- stripped
- Posty: 11327
- Rejestracja: 09 wrz 2006 17:01
- Ulubiony utwór: hajerlow
Forma dnia, teraz już tak nie robię
"Murzyn wielkim wezyrem był i jest" - munlup
- shodan
- Posty: 16514
- Rejestracja: 04 lis 2007 14:18
- Ulubiony utwór: Halo
- Hien
- Posty: 21492
- Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
- Lokalizacja: Sam's Town
Inna sprawa, że ja raczej oceniam w ramach albumu. Jeśli np Corrupt ma dychę, to Come Back ma 7, ale to niejest do przełożenia na inne płyty. I tak 7 na SOTU, to nie będzie to samo co 7 na PTA, albo na SOFAD. Siódemki z SOTU to na luzie wsysają ósemki z PTA.
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
- shodan
- Posty: 16514
- Rejestracja: 04 lis 2007 14:18
- Ulubiony utwór: Halo
To jak wyjaśnisz wsysnięcie 9 na SOTU (Jezebel) przez 7 z tegoż SOTU?
Dobra Hien nie czaruj, sam przyznałeś, żeś bukmacher.
Dobra Hien nie czaruj, sam przyznałeś, żeś bukmacher.
- Hien
- Posty: 21492
- Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
- Lokalizacja: Sam's Town
No już nie przeżywaj tak tej 3 ligi
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
- shodan
- Posty: 16514
- Rejestracja: 04 lis 2007 14:18
- Ulubiony utwór: Halo
Macie szczęście, że to Come Back spadło na samo dno piekła, bo dopiero byście zobaczyli, co znaczy przeżywać u shodana.
- Hien
- Posty: 21492
- Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
- Lokalizacja: Sam's Town
Martyra nawet nikt nie chciał proponować, więc zawsze jest większe dno
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
- shodan
- Posty: 16514
- Rejestracja: 04 lis 2007 14:18
- Ulubiony utwór: Halo
Nikt przynajmniej nie będzie drwił z Martyra, że poniósł 19 druzgocących porażek i stracił do przedostatniego utworu milion pkt.
- Hien
- Posty: 21492
- Rejestracja: 14 maja 2006 22:37
- Lokalizacja: Sam's Town
I tak drwią
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
- Malkolit
- Posty: 6181
- Rejestracja: 24 cze 2011 22:37
- Ulubiony utwór: World in My Eyes
- Lokalizacja: właściwa
-
Kontakt
Strona WWW Facebook
W ankiecie brakuje odpowiedzi: żadna