Dzisiaj jest 19 sty 2018 05:09

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2007 00:01 
Offline
Mass
Mass
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2007 23:45
Posty: 117
Lokalizacja: Świdnik / Lublin
Ulubiony utwór: The Sun and The Rainfall
o rany, to kasety? ja mam 5 takich z remiksami, wydawnictwo jacek&janek, jest jeszcze z portretem Fletch'a i calym zespołem :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2007 01:01 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2006 00:29
Posty: 3355
Lokalizacja: Wrocław
Ulubiony utwór: world in my eyes.
kasety, kasety :D w domu wygrzebałam jeszcze wielu wykonawców z lat 80. np. blondie, kim wilde, trans-x, OMD, itepe itede :F

za wszelkie takie kasety dałabym się pochlastać :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 lip 2007 16:46 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6278
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 sie 2007 20:43 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6278
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 sie 2007 23:37 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2006 00:29
Posty: 3355
Lokalizacja: Wrocław
Ulubiony utwór: world in my eyes.
łaaał, nie widziałam takiech bajerów jeszcze.. :shock:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 gru 2007 16:11 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6278
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Tak plyt nie pakujcie...

Obrazek

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 sty 2008 00:48 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2006 00:29
Posty: 3355
Lokalizacja: Wrocław
Ulubiony utwór: world in my eyes.
Obrazek

wydałam prawie ostatnie pieniądze, ale nie mogłam sobie odmówić :grins:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 lut 2008 15:18 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6278
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Obrazek

Obrazek

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 mar 2010 20:00 
Offline
New Life
New Life
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010 19:56
Posty: 1
Ulubiony utwór: ghost
mam moze glupie pytanie ale chce sie upewnic czy kupilem aby oryginalna plyte (SOTU).

pierwsze na co zwrocilem uwage to brak hologramu (a moze nie ma juz w ogole), pozniej ciemniejsza okladka (kolory) niz te pokazane na okladkach w necie (tak wiem, barwy monitora itd.) i na koniec tloczenie cd, czy od spodu macie cos 'wygrawerowane' w stylu MUTE? czy tylko (tak jak ja) 'manufactured by optima media production'.

za wszelki feedback wielkie dzieki i sorry za zasmiecanie forum ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 kwie 2010 10:32 
Offline
Devotee
Devotee
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2004 18:36
Posty: 6278
Lokalizacja: Brisbane
Ulubiony utwór: Everything Counts
Glucholazy, Wroclaw, Praga, Wroclaw, Lodz, Wroclaw i Glucholazy... ale wreszcie zaparkowaly.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Australia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 lis 2011 18:29 
Offline
Puppet
Puppet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011 13:03
Posty: 29
Obrazek

To moja kolekcja singli. Zbieram od lutego br. "Najlepsze" co tu mam to chyba promo PJ 11. Reszta wszystko UK (oprócz Dream on i I feel loved). Jutro wstawię resztę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 lis 2011 18:55 
Offline
Puppet
Puppet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011 13:03
Posty: 29
Pan_Iskariota pisze:
Jutro wstawię resztę.



Hyhy :8



Obrazek

WIME, Home/Useless i OWILM - USA
Barel - 74321464902 (nie wiem z jakiego kraju :roll: )
Dream on i I feel loved - Izrael
In your room - UK


Obrazek

LCDBong z UK


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Slick