Dodam do tego moje przemyślenia o radiu: "Najlepsza" jest jeszcze promocja na siłę typu "Ja (prezenter[ka]) zapewniam Was, drodzy słuchacze, że ten "kawałek" Was rozgrzeje (typowa Lady Sraka albo Ruchanna). A tymczasem klikajcie "Lubię to!" na naszym facebookowym profilu..."Fen. pisze:Ja nie rozumiem tego co leci obecnie w większości stacji radiowych. Świat chyli się ku upadkowi.
Zwykle była wyliczanka: nowy-dno, stary, nowy-średniak, nowy-dobry, dno
A teraz głownie: dno, dno, dno
Na szczęście Marek Starybrat z Zetki przyznaje się do DM i chwała mu za to! Nawet głosował na PJ w głosowaniu na hit wszechczasów...
A do reszty komercyjnych piosenek: Shakirę i Cheryl Cole zniosę (bo mi się podobają ), ale Gaga, Rihanna, Bruno Mars (chyba tak się nazywa ten gniot ) - no comment at all.
Zgodzę się z Fenem, świat chyli się ku upadkowi.