A oto moja kompilacja - bo przecież każda płyta ma swój najlepszy i najgorszy utwór:
1. What You Name
2. Photograph Of You
3. The Landscape Is Changing
4. It Doesn't Matter
5. But Not Tonight
6. The Things You Said
7. Halo
8. Get Right With Me
9. It's No Good
10. Shine
11. Lilian
Nie uwzglednilem płyt TS 81-85, 101, SOFAD (live), TS 86-98
Po jednym z każdej płyty - kolekcja najgorszych utworów DM
- _precious_
- Posty: 3316
- Rejestracja: 27 wrz 2005 23:40
- Ulubiony utwór: Barrel of a Gun
- Erwartungen
- Posty: 1332
- Rejestracja: 29 sty 2005 00:56
- Lokalizacja: Katowice
z płyt które wymieniłeś
1. dreaming of me
2. a photograph of you
3. shame
4. master & servant
5. a question of lust
6. little 15
7. blue dress
8. get right with me
9. jazz thieves
10. goodnight lovers
11. introspectre
- muszę zaznaczyć, że na płytach bc i mftm wybór był u mnie nieco "na siłę"
- umówmy się, że można komentować, ale dopiero po oddaniu
głosu - w Twoim zestawieniu precious najbardziej szokuje mnie pozycja 3, 7 ( ), 11!
1. dreaming of me
2. a photograph of you
3. shame
4. master & servant
5. a question of lust
6. little 15
7. blue dress
8. get right with me
9. jazz thieves
10. goodnight lovers
11. introspectre
- muszę zaznaczyć, że na płytach bc i mftm wybór był u mnie nieco "na siłę"
- umówmy się, że można komentować, ale dopiero po oddaniu
głosu - w Twoim zestawieniu precious najbardziej szokuje mnie pozycja 3, 7 ( ), 11!
- Iwonka
- Posty: 1434
- Rejestracja: 22 sty 2005 12:25
- Lokalizacja: Katowice
1.Sometimes I wish I was dead
2.Shouldn't have done that
3.Shame
4.Master and servant
5.Sometimes
6.Pleasure little treasure (przyjemność, mala tortura )
7.Blue dress
8.Get right with me
9.Jazz thieves
10.Dead of night
11.Introspectre
2.Shouldn't have done that
3.Shame
4.Master and servant
5.Sometimes
6.Pleasure little treasure (przyjemność, mala tortura )
7.Blue dress
8.Get right with me
9.Jazz thieves
10.Dead of night
11.Introspectre
- slick
- Posty: 6732
- Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
- Ulubiony utwór: Everything Counts
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube
Albo robisz na złość, albo masz dziwny gust kobieto.
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc.
- Erwartungen
- Posty: 1332
- Rejestracja: 29 sty 2005 00:56
- Lokalizacja: Katowice
robi na zlość. Już zmieniłem . Owszem można tego nie lubieć ale wymieniać jako najgorsze to niejako popisywanie się ...
- Bartini
- Posty: 2233
- Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt
Strona WWW
od razu mowie ze jakies osobiste wyzwiska z powodu tego ze ktos nie lubi jakiegos utworu sie pojawia to zamykam topic i nie ma ze boli
1. What's Your Name - chyba wiadomo dlaczego
2. Shouldn't Have Done That - zero melodyjnosci
3. And Then.. - moze to i nie jest zly kawalek, ale jakos nie przekonalem sie do niego
4. People Are People - wstawilem to na sile
5. na BC nie ma slabych kawalkow
6. Sacred (nie pasuje mi ten kawalek do dm)
7. patrz punkt 5
8. Get Right With Me (nigdy tego kawalka nie polubie)
9. na sile powiem ze junior painkiller
10. Comatose (bleeeee, zero melodii)
11. I want It All (bez jaja)
pominalem skladanki, nie-europejskie i takie tam pierdoly
1. What's Your Name - chyba wiadomo dlaczego
2. Shouldn't Have Done That - zero melodyjnosci
3. And Then.. - moze to i nie jest zly kawalek, ale jakos nie przekonalem sie do niego
4. People Are People - wstawilem to na sile
5. na BC nie ma slabych kawalkow
6. Sacred (nie pasuje mi ten kawalek do dm)
7. patrz punkt 5
8. Get Right With Me (nigdy tego kawalka nie polubie)
9. na sile powiem ze junior painkiller
10. Comatose (bleeeee, zero melodii)
11. I want It All (bez jaja)
pominalem skladanki, nie-europejskie i takie tam pierdoly
- Iwonka
- Posty: 1434
- Rejestracja: 22 sty 2005 12:25
- Lokalizacja: Katowice
Michajczyjło ty! Shame to dobra piosenka, a na pewno bardziej lubie niż nie powiem co
- devotional
- Posty: 6390
- Rejestracja: 26 lut 2005 18:00
- Ulubiony utwór: Master And Servant
- Lokalizacja: bezdomny
1. Ice Machine - co to jest?? Pstrykanie palcami w rytm afgańskich bongosów...
2. Shouldn't Have Done That - ponoć to Adrian Sherwood potrafi coś spieprzyć (vide Are People People?..). Bez komentarza.
3. Evrything Counts (In Larger Amounts) - wersja ponoć dłuższa, ale chyba od momentu wybuchu reaktora w Czernobylu. 50 sekund akordu to nie piosenka.
4. Tu /brak/ slabych kawalków.
5. World Full Of Nothing (dodalbym jeszcze It Doesn't Matter Two, ale można tylko jeden) - brak melodii, w ogóle kicha.
6. To Have And To Hold - brzmi jak przesamplowany sygnal dnia z Radia Moskwa (myślalem że tylko francuskia recytacja Lolity w Simplowym Twist - Run - Repulsion budzi obrzydzenie do piosenki...).
7. Tu /brak/ slabych kawalków.
8. Get Right With Me - bezsens muzyczny.
9. Freestate - taka "plastikowa" piosenka...
10. The Dead Of Night (chociaż tu móglbym wymienić calą plytkę, bo w zasadzie prócz Freelove i I Feel Loved, ew. Goodnight Lovers NIC nie jest warte uwagi)
11. Macro - co to jest??? Prawie jak Shouldn't Have Done That... Zupelnie bez wyrazu.
2. Shouldn't Have Done That - ponoć to Adrian Sherwood potrafi coś spieprzyć (vide Are People People?..). Bez komentarza.
3. Evrything Counts (In Larger Amounts) - wersja ponoć dłuższa, ale chyba od momentu wybuchu reaktora w Czernobylu. 50 sekund akordu to nie piosenka.
4. Tu /brak/ slabych kawalków.
5. World Full Of Nothing (dodalbym jeszcze It Doesn't Matter Two, ale można tylko jeden) - brak melodii, w ogóle kicha.
6. To Have And To Hold - brzmi jak przesamplowany sygnal dnia z Radia Moskwa (myślalem że tylko francuskia recytacja Lolity w Simplowym Twist - Run - Repulsion budzi obrzydzenie do piosenki...).
7. Tu /brak/ slabych kawalków.
8. Get Right With Me - bezsens muzyczny.
9. Freestate - taka "plastikowa" piosenka...
10. The Dead Of Night (chociaż tu móglbym wymienić calą plytkę, bo w zasadzie prócz Freelove i I Feel Loved, ew. Goodnight Lovers NIC nie jest warte uwagi)
11. Macro - co to jest??? Prawie jak Shouldn't Have Done That... Zupelnie bez wyrazu.
Dialog jest językiem kapitulacji. ~Fronda.pl
- _precious_
- Posty: 3316
- Rejestracja: 27 wrz 2005 23:40
- Ulubiony utwór: Barrel of a Gun
Moja prośba aby się jednak wysilić i wpisać utwór z każdej płyty , jeśli się bawić to na całego - mnie też nie było łatwo wybrać utwory z co niektórych płyt .
- Bartini
- Posty: 2233
- Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt
Strona WWW
ale zrozum ze z nie kazdej plyty mozna wybrac slaby utwor, bo ja widzisz, dla niektorych na pewnych wydawnictwach nie ma slabych kawalkow i to tez trzeba uszanowac
dev - czemu sadzisz ze w WFON nie ma melodii, tak samo jak w IDMT? Moim zdaniem to bardzo piekne kawalki.
dev - czemu sadzisz ze w WFON nie ma melodii, tak samo jak w IDMT? Moim zdaniem to bardzo piekne kawalki.
- kawoszka
- Posty: 2936
- Rejestracja: 07 maja 2005 10:32
- Lokalizacja: Warszawa
Oto moja cudna lista:
1.S&S-Nodisco(hm....disco az do przesady )
2.ABF-The Meaning Of Love (podobnie...)
3.CTA-Everything Counts(zadna tajemnica...nigdy nie przepadalam za tym kawalkiem)
4.SGR-hm...bardzo ciezki wybor....nic nie wskaze,kazdy kawalek(nawet Somebody)cos w sobie ma
5.The Singles-ewentualnie.....Everything Counts
6.BC-New Dress
7.MFTM-wszystko jest miodzio,wszystko
8.Violator-bezapelacyjnie najlepszy album dla mnie,tuz po SOFAD...nie ma absolutnie slabej strony
9.SOFAD-My Plaesure......Nic dodac,nic ujac...Boskosc w kazdym dzwieku i slowie....mmm.....
10.Ultra-wiadomo ktory jest najlepszy .....jako najgorszy wskaze # Uselink -takie tam przynudzanie
11.Exciter-jak ja nie cierpie....Comatose....grrr.....
12.PTA-nic bardziej zalosnego i beznadziejnego niz.....Macrovision(chyba wszyscy wiedza dlaczego)
Dziekuje za uwage,prosze nie bic
1.S&S-Nodisco(hm....disco az do przesady )
2.ABF-The Meaning Of Love (podobnie...)
3.CTA-Everything Counts(zadna tajemnica...nigdy nie przepadalam za tym kawalkiem)
4.SGR-hm...bardzo ciezki wybor....nic nie wskaze,kazdy kawalek(nawet Somebody)cos w sobie ma
5.The Singles-ewentualnie.....Everything Counts
6.BC-New Dress
7.MFTM-wszystko jest miodzio,wszystko
8.Violator-bezapelacyjnie najlepszy album dla mnie,tuz po SOFAD...nie ma absolutnie slabej strony
9.SOFAD-My Plaesure......Nic dodac,nic ujac...Boskosc w kazdym dzwieku i slowie....mmm.....
10.Ultra-wiadomo ktory jest najlepszy .....jako najgorszy wskaze # Uselink -takie tam przynudzanie
11.Exciter-jak ja nie cierpie....Comatose....grrr.....
12.PTA-nic bardziej zalosnego i beznadziejnego niz.....Macrovision(chyba wszyscy wiedza dlaczego)
Dziekuje za uwage,prosze nie bic
- krzysztofzawadzki
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 cze 2005 11:09
- Lokalizacja: z Polski
Speak & Spell -Big Muff-
A Broken Frame -A Photograpf Of You-
Construction Time Again brak
Some great Reward brak
Black Celebration -It Doesnt Matter - Two-
Music For The Masses brak
Violator brak
Songs Of Faith & Devotion brak
Ultra brak
Exciter -Comatose-
Playing The Angel brak
hihihi...
A Broken Frame -A Photograpf Of You-
Construction Time Again brak
Some great Reward brak
Black Celebration -It Doesnt Matter - Two-
Music For The Masses brak
Violator brak
Songs Of Faith & Devotion brak
Ultra brak
Exciter -Comatose-
Playing The Angel brak
hihihi...
Ja Ci dam !!!kawoszka pisze:
12.PTA-nic bardziej zalosnego i beznadziejnego niz.....Macrovision(chyba wszyscy wiedza dlaczego)
Dziekuje za uwage,prosze nie bic
- szajajaba
- Posty: 2024
- Rejestracja: 12 cze 2005 09:50
Speak&Spell - Tora! Tora! Tora!
ABF - The Sun And The Rainfall
CTA - Pipeline
SGR - Something To Do
The Singles 81=>85 - ..................
Catching Up With Depeche Mode - Flexible
BC - New Dress
MFTM - Pleasure, Little Treasure
101 - jak wyżej...
Violator - Clean
SOFAD - Get Right With Me
Ultra - The Love Thieves
The Singles 86>98 - Everything Counts (Live)
Exciter - Comatose
PTA - Macrovision
ABF - The Sun And The Rainfall
CTA - Pipeline
SGR - Something To Do
The Singles 81=>85 - ..................
Catching Up With Depeche Mode - Flexible
BC - New Dress
MFTM - Pleasure, Little Treasure
101 - jak wyżej...
Violator - Clean
SOFAD - Get Right With Me
Ultra - The Love Thieves
The Singles 86>98 - Everything Counts (Live)
Exciter - Comatose
PTA - Macrovision
- kawoszka
- Posty: 2936
- Rejestracja: 07 maja 2005 10:32
- Lokalizacja: Warszawa
A co mi dasz?LucianoDM pisze:Ja Ci dam !!!kawoszka pisze:
12.PTA-nic bardziej zalosnego i beznadziejnego niz.....Macrovision(chyba wszyscy wiedza dlaczego)
Dziekuje za uwage,prosze nie bic
- zyga00
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 lis 2005 20:09
1. No Disco.
2. A photograph of You.
3. More Than A Party.
4. Master and Servant.
5. Sometimes.
6. Na Music... moim zdaniem nie ma.
7. Jeśli już to Sweetest Perfection.
8. Na Songs... nie ma słabego utworu.
9. Jazz Thieves i Love Thieves.
10. Comatose.
11. Macrovision.
2. A photograph of You.
3. More Than A Party.
4. Master and Servant.
5. Sometimes.
6. Na Music... moim zdaniem nie ma.
7. Jeśli już to Sweetest Perfection.
8. Na Songs... nie ma słabego utworu.
9. Jazz Thieves i Love Thieves.
10. Comatose.
11. Macrovision.
- soultaker
- Posty: 255
- Rejestracja: 04 wrz 2005 11:52
- Ulubiony utwór: In Your Memory
- Lokalizacja: Kassel
-
Kontakt
Strona WWW
Speak & Spell - What's Your Name?
A Broken Frame - A Photograph of You
Construction Time Again - Pipeline (ciezko cokolwiek z tego albumu uznac za slaby utwor)
Some Great Reward - It Doesn't Matter
Black Celebration - Black Day (osobiscie uwazam ten kawalek za najslabszy z calej dyskografi ! )
Music for the Masses - The Things You Said
Violator - Blue Dress
Songs of Faith and Devotion - Get Right With Me (vocal Gahana - NR.1...ale ten chorek !?! )
Ultra - Jazz Thieves
Exciter - The Sweetest Condition
Playing the Angel - Introspectre (kojarzy sie mi z Recoil...)
A Broken Frame - A Photograph of You
Construction Time Again - Pipeline (ciezko cokolwiek z tego albumu uznac za slaby utwor)
Some Great Reward - It Doesn't Matter
Black Celebration - Black Day (osobiscie uwazam ten kawalek za najslabszy z calej dyskografi ! )
Music for the Masses - The Things You Said
Violator - Blue Dress
Songs of Faith and Devotion - Get Right With Me (vocal Gahana - NR.1...ale ten chorek !?! )
Ultra - Jazz Thieves
Exciter - The Sweetest Condition
Playing the Angel - Introspectre (kojarzy sie mi z Recoil...)
Spreading the news around the world...
- AdriannaDM
- Posty: 536
- Rejestracja: 19 sty 2006 20:20
- Lokalizacja: NY
I Sometimes Wish I Was Dead
Shouldn't Have Done That
Pipeline
It Doesn't Matter
Black day
Little 15
Sweetest Perfection
Judas
Painkiller Junior
I Am You
The Darkest Star
Shouldn't Have Done That
Pipeline
It Doesn't Matter
Black day
Little 15
Sweetest Perfection
Judas
Painkiller Junior
I Am You
The Darkest Star
- nigaBlack
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 sty 2006 16:58
- Lokalizacja: Gryfów/ Jelenia Góra
S&S no disco
ABF the meaning of love
CTA told you so
SGR brak
BC but not tonight
MFTM brak
V brak
SOFAD get right with me
U sister of night
E i feel loved
PTA the darkest star
ABF the meaning of love
CTA told you so
SGR brak
BC but not tonight
MFTM brak
V brak
SOFAD get right with me
U sister of night
E i feel loved
PTA the darkest star
- slick
- Posty: 6732
- Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
- Ulubiony utwór: Everything Counts
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube
Gdzie braki?
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc.
- nigaBlack
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 sty 2006 16:58
- Lokalizacja: Gryfów/ Jelenia Góra
no braki, bo chciałem, wybrać słabsze,ale wg mnie są to albumy perfekcyjne, bez takowych kawałków...