Znaleziono 225 wyników

autor: marecki129
15 kwie 2014 09:31
Forum: Dyskografia
Temat: Ultra
Odpowiedzi: 356
Odsłony: 91179

Re: Ultra

Panowie ... ptaszki cwierkaja, sloneczko smialo wychodzi zza chmurki ... szkoda by bylo tak uroczej wiosny (... i tematu) do jazdy z takim jednym ... :roll:
autor: marecki129
10 kwie 2014 18:33
Forum: Ogólne
Temat: Co tak naprawdę Fletch robi w zespole?
Odpowiedzi: 174
Odsłony: 75032

Re: Co tak naprawdę Fletch robi w zespole?

No ja myślę że podpieranie się cytatami na takim forum to naprawdę straszna siara, ogarnij się! Nie bądź z tych co to narzekają, że ptak narobił im na głowę, zamiast cieszyć się, że nie latają słonie ... ;) Chłopak podprogowo obwieszcza: "umiem czytać" - brawo !!! Cieszymy się twoją radością ... :l...
autor: marecki129
15 kwie 2013 09:27
Forum: Dyskografia
Temat: Ultra
Odpowiedzi: 356
Odsłony: 91179

Re: Ultra

Sorki, że w przeciwieństwie do szanownych przedmówców nie będę się doszukiwał zawartości cukru w cukrze. Tylko z kronikarskiego obowiązku przypominam, że wczoraj minęła szesnasta, okrągła rocznica, jak cieszymy się tym krążkiem. I z każdym rokiem ( ... oraz kolejnymi wydawnictwami spod znaku DM :/ )...
autor: marecki129
10 kwie 2013 16:09
Forum: Dyskografia
Temat: Delta Machine
Odpowiedzi: 1364
Odsłony: 175024

Re: Delta Machine

bARREL pisze:Jak zazwyczaj zostanę zjechany...
na pieszczoty, to trzeba zasłużyć ... :8 ;)
autor: marecki129
10 kwie 2013 13:29
Forum: Dyskografia
Temat: Delta Machine
Odpowiedzi: 1364
Odsłony: 175024

Re: Delta Machine

Ujmę to tak: szału (porównując z Ultrą, Violkiem i SOFAD-em) nie ma, ale w porównaniu z takim SOTU Marecki, jakiej muzyki sluchales w latach 1990 - 1997? Pytam powaznie, bo tak sie sklada, ze ja sluchalem DM i nie sa mi obce wrazenia zwiazane z wydaniem nowej plyty. Akurat Delta wzbudza takie same ...
autor: marecki129
09 kwie 2013 11:05
Forum: Dyskografia
Temat: Soft Touch / Raw Nerve
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 6842

Re: Soft Touch / Raw Nerve

Kawałek jakby napisany dla Bananowego Skrytożercy, aby wreszcie mógł udowodnić, że i On ma wkład muzyczny w procesie tworzenia (ten wyjątkowo "nienachalny riff", parapetowy jednym palcem :lol: :lol: :lol: ). Serio: w tym przypadku ,cofnęli się w rozwoju, lub jak kto woli "wrócili do korzeni (-a)" :8...
autor: marecki129
08 kwie 2013 09:49
Forum: Dyskografia
Temat: Always
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 5306

Re: Always

krótko: ma moc :)
autor: marecki129
08 kwie 2013 09:28
Forum: Dyskografia
Temat: Delta Machine
Odpowiedzi: 1364
Odsłony: 175024

Re: Delta Machine

Ujmę to tak: szału (porównując z Ultrą, Violkiem i SOFAD-em) nie ma, ale w porównaniu z takim SOTU, to zwyżka formy jest. I nie zgodzę się z szanownym przedmówcą, że TCI to utwór fatalny - wprost przeciwnie, w porównaniu ze średniawym (jak dla mnie) Jezebel z poprzedniej płyty, wyraźnie w górę, mało...
autor: marecki129
09 lut 2013 18:27
Forum: Music For The Masses
Temat: Czego teraz słuchasz?
Odpowiedzi: 6923
Odsłony: 713418

Re: Czego teraz słuchasz?

buhahahaha, takie kity to Saganowi ożeń, ewentualnie jego przyd...sowi mortowi - może kupią ... bo słuchać, to ty może i słuchasz, ale tego:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4kHl4FoK1Ys[/youtube]
ewentualnie tego:
http://www.youtube.com/watch?v=JvxG3zl_WhU
:lol: :lol: :lol: :D
autor: marecki129
09 lut 2013 18:22
Forum: Dyskografia
Temat: Heaven
Odpowiedzi: 189
Odsłony: 22609

Re: Heaven

Sorry, ja nie nabyłem (dzięki Ci Stripped :papa: ) i już raczej nie nabędę. Jedynym nabytkiem, jaki planuję w związku z Delta Machine, to najprostsza wersja jaka będzie na rynku. Żałuję tylko, że nie więcej takich - może by się wreszcie szanowne DM ogarnęło, a tak szykuje się stolec nr 3 :evil: .
autor: marecki129
09 lut 2013 18:16
Forum: Music For The Masses
Temat: Czego teraz słuchasz?
Odpowiedzi: 6923
Odsłony: 713418

Re: Czego teraz słuchasz?

Ja lubię szlagiery ale też nie te nowoczesne, a te melodyjne i chwytliwe, obecnie słucham Petera Alexandra. http://puszkapandory.pl/demot/0_0_1399166370_ja_pierdole_przez_Admin_middle.jpg ale ważne, że nóżka chodzi ... :D btw. Skoro lubisz, to masz tu Piotruś hicior, też nienowoczesny, ale chwytliw...
autor: marecki129
08 lut 2013 23:22
Forum: Music For The Masses
Temat: Czego teraz słuchasz?
Odpowiedzi: 6923
Odsłony: 713418

Re: Czego teraz słuchasz?

powiemy: to prostacka melodia, a to że takie lubisz wcale nie dziwi. Wrażenie zrobisz jak któregoś dnia stwierdzisz tutaj że lubisz jak ci nogi śmierdzą :D
autor: marecki129
07 lut 2013 15:26
Forum: Music For The Masses
Temat: Czego teraz słuchasz?
Odpowiedzi: 6923
Odsłony: 713418

Re: Czego teraz słuchasz?

Tymi gadkami i chęcią w...a NLMDA z "żelaznego" zestawu koncertowego spowodowaliście, że NLMDA w różnych wariacjach praktycznie nie wypada z samochodowego odtwarzacza :D . Dzisiaj w wersji "Split Mix"
https://www.youtube.com/watch?v=7ng9zziTJXE
autor: marecki129
06 lut 2013 18:57
Forum: Dyskografia
Temat: Delta Machine
Odpowiedzi: 1364
Odsłony: 175024

Re: Delta Machine

Jedno wiem na pewno: na ponowny zakup wersji pt. Super extra wypas BOX tym razem nie dam się namówić :fuckyou:
autor: marecki129
06 lut 2013 18:45
Forum: Dyskografia
Temat: Setlista marzeń
Odpowiedzi: 291
Odsłony: 66012

Re: Setlista marzeń

Hien pisze: Jeżeli pociągną schemat ostatnich tras to dostaniemy jeden numer z Sounds czyli WROOONG.
Aha,
czyli Gahan ryczący niczym ranny zwierz ... :/
autor: marecki129
06 lut 2013 13:29
Forum: Dyskografia
Temat: Setlista marzeń
Odpowiedzi: 291
Odsłony: 66012

Re: Setlista marzeń

A mi się marzy (i pewnie na marzeniach się skończy) koncert DM w wersji "barowej" (ale nie takie pitu-pitu serwowane przez Gore'a jak się Gahan zapowietrza). Wicie, rozumicie ... zadymiony, kameralny lokalik, żywy bas, czarnuch przy forte i sączące się dźwięki np: Love In Itself, The Bottom Line, Si...
autor: marecki129
05 lut 2013 18:25
Forum: Music For The Masses
Temat: Czego teraz słuchasz?
Odpowiedzi: 6923
Odsłony: 713418

Re: Czego teraz słuchasz?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LJjDgCsOuXk[/youtube]
konkretna wariacja w temacie Never Let Me Down Again aggro mix, konkretnie wyrywająca z laczków (no ... może za wyjątkiem pierwszych dwóch minut)
autor: marecki129
05 lut 2013 18:06
Forum: Dyskografia
Temat: Exciter
Odpowiedzi: 672
Odsłony: 140732

Re: Exciter

Przyznam, że byłem kiedyś mocno rozczarowany tym "nowym rozdaniem" DM; jak dla mnie, album sprawiał wrażenie niedokończonego ... jednak któregoś wiosennego dnia jakbym z liścia dostał :grins: - ta płyta ma przecież w sobie tyle optymizmu, jakby adresowanego do kogoś po przejściach (czym jeśli chodzi...
autor: marecki129
05 lut 2013 17:52
Forum: Dyskografia
Temat: Delta Machine
Odpowiedzi: 1364
Odsłony: 175024

Re: Delta Machine

Peter pisze:nazwij mnie ignorantem
Nie rób tego. Jakkolwiek ignorancja czasami jest irytująca,to jednak porównanie do tego zjawiskowego trolla, byłoby dla ignorantów niezasłużoną obelgą :(
autor: marecki129
05 lut 2013 16:20
Forum: Dyskografia
Temat: Delta Machine
Odpowiedzi: 1364
Odsłony: 175024

Re: Delta Machine

No na Speaku mroku jest sporo (Tora Tora Tora, Nodisco, Photographic...) . :lol: :lol: :lol: Malkolit, sorry ale w wymienionych przez Ciebie utworach mroku jest tyle, ile w zabawach dziatwy wieczorową porą, straszącej przechodniów wampirzymi zębami, nabytymi gdzieś na straganie, podczas parafialneg...