Znaleziono 40 wyników

autor: batman
26 lut 2007 22:44
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: Party DM - Liverpool - Wrocław - 24.02.2007
Odpowiedzi: 240
Odsłony: 56121

Było super tylko te dresiarze działali na nerwy!!! masakra. Było miło poznać nowe osóbki -to do następnej imprezki :!:
autor: batman
10 lut 2007 02:03
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: Party DM - Liverpool - Wrocław - 24.02.2007
Odpowiedzi: 240
Odsłony: 56121

A ja nie narzekam w końcu za 2 tygodnie będą party i biforek :D ,ale będzie fajny dzionek i se kupie złoty pierścionek :8 :twisted:
autor: batman
10 lut 2007 00:29
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: [ Wrocław ] - 28.04.2007 - Zlot Fanów Depeche Mode
Odpowiedzi: 178
Odsłony: 48909

No no no :8 już się zapowiada impreza na całego :D Zapraszamy więcej osób z poza Wrocławia :8 :8 :8
autor: batman
01 lut 2007 17:47
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: Party DM - Liverpool - Wrocław - 24.02.2007
Odpowiedzi: 240
Odsłony: 56121

Damy rade !!! bedzie powtórka z ostatniego...szkoda że wtedy tak szybko się skończyło. Ale mam nadzieje że teraz będzie jeszcze lepiej. Bawimy się na całego -jak Zawsze!!!
autor: batman
30 sty 2007 14:26
Forum: Music For The Masses
Temat: Czego teraz słuchasz?
Odpowiedzi: 7134
Odsłony: 729413

Obrazek

Ja słucham sobie but not tonight :) ,juz od paru dni go katuje :8
autor: batman
21 sty 2007 07:53
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: 20.01.2007 Wrocław -DM party- Liverpool
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 26617

Również dziekuje za wspaniałą imprezke wszystkim obecnym w Liverpoolu.Angelo jestes wielki :) Szkoda że ta impreza tak krótko trwała.Impreza udana do samego rana ,ptaszki juz spiewały ale się schowały :D
autor: batman
20 sty 2007 16:14
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: 20.01.2007 Wrocław -DM party- Liverpool
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 26617

no już sie szykujemy z puma i sie bawimy za wszystkie czasy trzeba w końcu :lol: :lol: w końcu miesięczna przerwa była :lol: :lol: trza nadrobić zaleglości ;)
autor: batman
05 sty 2007 17:09
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: Sylwester - Liverpool - Wrocław
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 30857

hej a gdzie reszta fotek :) :) uh.... :) :) pozdrawiam wszystkich :lol:
autor: batman
26 gru 2006 13:32
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: Sylwester - Liverpool - Wrocław
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 30857

nie zapomnijcie mi dać znać o której sie ustawiamy przed sylwestrem na :beer: :beer: :lol: :lol: to ja czekam bużka wszystkim do zobaczenia :lol:
autor: batman
11 gru 2006 19:51
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: Sylwester - Liverpool - Wrocław
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 30857

halo halo to jak tam z tymi wejściuwkami bedzie jeszcze wolne miejsce ??? ja to zawsze wszystko przegapie ;( dajta mi ktoś jakoś znać:)
autor: batman
11 gru 2006 19:10
Forum: Music For The Masses
Temat: Jakie piosenki najczęściej nucą pod nosem Devotees?
Odpowiedzi: 611
Odsłony: 130536

Oj całymi dniami mam w głowie jeden utworek ice machine i nuce sobie :) :) :) nie mam czasu w tygodniu jak słuchać więc jedyne co mi pozostaje to sobie nucić ze względu na to że pracuje :( :) :) :) dobrze że mnie nikt nie słucha :lol: :lol: :lol:
autor: batman
04 lis 2006 00:14
Forum: Ogólne
Temat: Radio Devotees
Odpowiedzi: 2010
Odsłony: 278713

Pumcia ide spać bo rano trzeba wstać :) Dobranoc Goodnight lovers :8 .Po audycji szybciutko do łóżek zmykajcie :D
autor: batman
03 lis 2006 23:47
Forum: Ogólne
Temat: Radio Devotees
Odpowiedzi: 2010
Odsłony: 278713

Ja poprosze A pain that I'm used to z Katowic :!: :!: :!: błagam z dydykacją dla wytrwałych :)
autor: batman
03 lis 2006 22:41
Forum: Ogólne
Temat: Radio Devotees
Odpowiedzi: 2010
Odsłony: 278713

Dziękuje slick
autor: batman
03 lis 2006 22:13
Forum: Ogólne
Temat: Radio Devotees
Odpowiedzi: 2010
Odsłony: 278713

Dla nietoperzy Behind the wheel ze 101 :)
autor: batman
03 lis 2006 21:26
Forum: Ogólne
Temat: Radio Devotees
Odpowiedzi: 2010
Odsłony: 278713

Poprosze ice machine dla Antka :lol: (z noweli prusa) :lol: :lol: :lol: :lol: i czarnego Thanks very much :lol: :lol:
autor: batman
21 paź 2006 00:30
Forum: Ogólne
Temat: Jak zostałeś fanem Depeche Mode?
Odpowiedzi: 145
Odsłony: 53780

Moja historia z DM zaczęła się po wydaniu Ultry, mój brat załatwil płyte od kogoś i na okrągło jej słuchał, mnie wtedy w ogóle to nie kręciło. Ale po jakimś czasie gdy minęła u niego fascynacja DM nagle mnie coś tchnęło i zaczęłam czuć tą muzykę. Zaczełam kupować płyty itd. W 2001 zaczęło sie boom i...
autor: batman
09 paź 2006 18:56
Forum: Dyskografia
Temat: Martyr
Odpowiedzi: 356
Odsłony: 88056

Po pierwszym przesłuchaniu takie sobie ale po drugim bomba!!!!Teledysk rewelacja mogłabym tak cały czas na to patrzeć!!!już jestem zahipnotyzowana tym utworem...REWELACJA!!!!!
autor: batman
09 paź 2006 17:57
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: The Best Of Depeche Mode Party 11.11.2006 -Wrocław
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 22476

O zapowiada sie kolejna imprezka mam nadzieje puma ze ta bedzie lepsza :lol: że bedziesz sie bawić a nie pić..... :dont:
Pozdrawiam
autor: batman
05 paź 2006 18:49
Forum: Zloty, Imprezy, Depoteki
Temat: [fast fashion] dm party - 07.10.2006 - Liverpool - Wrocław
Odpowiedzi: 116
Odsłony: 29689

TATO!!!!! :o :o :( co ty robisz gdzie ty wyjeżdżasz ;( zostawiasz mnie tutaj samą :P mam nadzieje ze się pobawimy w sobote :8 :D tak szybko Cię nie puszcze ;) ;) nie ma tak łatwo :D POZDRAWIAM :)