Strona 1 z 5

Twoja opinia (o forum)

: 25 gru 2005 16:29
autor devotional
Zdenerwowała mnie tylko jedna rzecz, i nadal mnie trochę niesmaczy - zmiana image forum (logo (w sensie też nazwa) i projekt strony. Trochę się zrobiło wyglądem chrissowo, ale klimat jest stary i to jest nice :) .

: 02 mar 2006 01:30
autor RaV
Jak milo znow widziec tradycyjny sposob datowania postow bez "dzisiaj" czy "wczoraj". Mam nadzieje, ze zostanie tak na dluzej :)

: 25 mar 2006 21:45
autor precious one
no musze mocno pochwalic to forum :) Obecnie przekroczyłem na neostradzie limit i internet chodzi mi jak ślimak, konkurencyjne forum tak samo. Czekam kilkanascie sekund aż stronę wczyta. Natomiast tutaj wchodze i przegldam normalnie, zręcznie i szybko :) jakis szybszy serwer macie?

: 25 mar 2006 21:53
autor precious one
no nie wytrzymam naprawde tam chodzi mi jak ślimak, a tutaj w porównaniu jak rakieta :) Chyba przestawiam siena to forum, no na tym z kreskką założyc nowy topic to trzeba byc odwaznym...
pozdrawiam :beer:

: 17 cze 2006 17:39
autor kawoszka
Czemu zmieniliście kolorki?Te sa paskudne :/

: 06 wrz 2006 19:41
autor Fanta
nareszcie wszystko dziala jak nalezy, forum smiga jak nowe :D

: 23 lis 2006 00:47
autor slick
Bartini juz dzisiaj skomentowal "badziew" ktory sie pojawil na forum :grins: a reszta milczy? :twisted: Represji nie bedzie, walcie jak sie wam (nie)podoba nowy header i footer na forum. :P

: 23 lis 2006 00:50
autor _precious_
Nie odzywam sie , ogólnie zlałem sprawe nie ma żadnej rewolucji poprostu oko musi przywyknąć ( a czy google placi jakieś tantiemy za wstawienie takiego odnośniczka ? :twisted: )

: 23 lis 2006 00:54
autor EveS
Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :lol: :lol:

: 23 lis 2006 00:55
autor _precious_
Wiem , to Ewelinko ile ? :8

: 23 lis 2006 00:57
autor Fanta
wczesniej bardziej mi sie podobalo...ale nie bede marudzic ;)

jest badziew jest do :dupa: :P

: 23 lis 2006 00:59
autor slick
_precious_ pisze:a czy google placi jakieś tantiemy za wstawienie takiego odnośniczka ? :twisted: )
Jak najbardziej. Za klikanie w pojawiajacy sie losowo na gorze i na dole banner google (tutaj widac go caly czas - pokazuje go w celach pogladowych abyscie wiedzieli w co klikac) :> ;) oraz za korzystanie z wyszukiwarki umieszczonej na gorze po prawej. Dolce ida na konto forum. Dodam tylko juz tak w ramach ciekawostki, iz najwieksza suma z jednego klikniecia jest z reklam charytatywnych.

I dla przykladu po wpisaniu frazy "Precious" i ustawieniu wyszukiwarki "na devotees.pl" wysypalo sie tego tyle. :)

: 23 lis 2006 01:03
autor EveS
Ale żeby była zachęta do klikania, może powiem, że jak co nieco się uzbiera, będziemy mieć bajery na forum :8

: 23 lis 2006 01:08
autor _precious_
Dobry bajer nigdy nie jest zły :8

: 23 lis 2006 01:10
autor Choin
Kto ma bajer, ten rucha za frajer :8

: 23 lis 2006 01:37
autor Fanta
@Choin ;( :haha: jestes najlepszy :haha: :haha: :haha:

: 23 lis 2006 01:39
autor Choin
Prosze mnie nie zagadywac bo o 2:00 klikam ;(

: 23 lis 2006 07:51
autor gilles
Wszystko wygląda dosyć fajnie, tylko szkoda, że już nie ma jaśniejszej wersji do wyboru (czasem nie potrafie znaleźć prawego suwaka :| )

: 23 lis 2006 08:30
autor DT
a mi sie nie miesci forum na monitorze(mam bardzo oldskoolową 15") reszta jest ok

: 23 lis 2006 09:57
autor Fanta
mi tez sie rozjechalo nieco :|

btw.badziew jednak jest pożyteczny :8