[tour] 09.06.2006 - Warsaw (Polska) - Legia Stadium

Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2237
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

[tour] 09.06.2006 - Warsaw (Polska) - Legia Stadium

Post 02 gru 2005 17:06

W Polsce odbędzie się drugi koncert DM, tym razem na warszawskiej Legii, Występ zaplanowano na 9 czerwca 2006. Mniej optymistycznie prezentują się ceny biletów, które wynoszą 198zł, 275zł i 660zł. Bilety już teraz można rezerwować na stronie Odyssey a od 19 grudnia będzie można je kupić na stronie polskiego TicketPro.
Awatar użytkownika
szajajaba
Posty: 2026
Rejestracja: 12 cze 2005 08:50

Post 02 gru 2005 17:29

660? :shock: To jakieś chore jest...:| Jeśli chciałby ktoś DM zobaczyć z południa Polski, to kupę szmalu musiałby dać...:(
Awatar użytkownika
SweetLittleGirl
Posty: 1342
Rejestracja: 10 mar 2005 09:40
Lokalizacja: Sochaczew

Post 02 gru 2005 18:35

Mi naszczęście do Wawy daleko nie jest. W Spodku mnie nie będzie, ale Warszawy nie odpuszczę sobie :twisted:
Matyś
Posty: 60
Rejestracja: 19 lut 2005 20:09
Lokalizacja: Pińczów

Post 02 gru 2005 21:20

Ja miałem nadzieję na drugi koncert DM i jest tyle, że widząc te ceny to chyba nic z tego nie będzie i nie zobaczę sobie DM na żywo ;( Pozostają mi bootlegi i miejmy nadzieję, że będzie ich dużo i że w końcu w dobrej jakości.
Awatar użytkownika
krzysztofzawadzki
Posty: 102
Rejestracja: 22 cze 2005 10:09
Lokalizacja: z Polski

Post 02 gru 2005 21:42

przeciez to kpiny! 198 zł najtańszy bilet hahahahahah :evil: ja rozumiem gdyby znów grali w jakies małej hali to wiadomo ze malo ludzi wiec bilety musza byc troche drozsze ale puszczono ponoc 35 000 biletów wiec po co takie ceny??!!! przeciez Polska to nie USA gdzie ludzie srają kasą za przeproszeniem i chyba trzeba się bedzie obejśc smakiem... ;(
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 02 gru 2005 23:18

Jeśli miałbym kupować jeszcze jeden bilet to wolałbym kupić go na koncert np. Chris'a Rea.
660 zł. lol Telewizor można kupić. Albo kredyt wziąść.
Awatar użytkownika
EveS
Posty: 1740
Rejestracja: 05 kwie 2005 15:10
Favourite song: Never Let Me Down Again
Lokalizacja: EZG

Post 03 gru 2005 00:05

A co mają powiedzieć fani Stonesów? Tam bilety są po 1100 :8
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6109
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Favourite song: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter

Post 03 gru 2005 00:16

No wlasnie, jednego nie rozumiem, fakt - kasa jest kasa ale czy jeszcze 5 lat temu ktoskolwiek by przypuszczal ze Depeche Mode odwiedzi Polske 2 razy w jedym roku? Watpie - cieszmy sie ze wogole sa a bilety... trudno jest jak jest. Tak jak EveS powiedziala, zawsze moze byc drozej. Poza tym kazdy tak komentuje ten sektor VIP'a. Z tego co wiem, bo na lazienkowskiej regularnie bywalem na meczach ze szwagrem to wierzcie mi, kicha jak nic. Zero absolutne jesli chodzi o ogladalnosc. Lepiej na plytke i mamy scene na wprost nie za 660 tylko za 198 :roll: - chyba jest roznica...
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc. :)
Awatar użytkownika
Disease
Posty: 457
Rejestracja: 15 lut 2005 23:03
Lokalizacja: warsaw

Post 03 gru 2005 00:21

Fakt, ceny biletow są ostro popierdolone, ale troche Wam sie dziwię :/ . Dobra, mam tego farta, że na stadion Legii mam wycieczkę zaledwie kilkudziesięciuminutową, ale nawet gdybym miała jechac z drugiego końca Polski, sprzedałabym ostatnie szpilki, żeby zobaczyc DM :P . Prawdopodobnie nigdy nie nadarzy sie okazja, żeby być na dwóch Ich koncercikach w ciągu dwóch miechów, jeżeli w ogole jeszcze gdzies po tej trasie zagrają :/ . Nie rozumiem, nad czym sie zastanawiacie, chociaż ofkors oceniam to ze swojej, finansowo nienajgorszej, pozycji :/ . Nie ma opcji, żebym sie na Legii nie pojawiła :D .
@ szaj :arrow: Nie przesadzasz trochę :?: ? Podróżować możesz na bileciku weekendowym (55 zł) :P . Czy miejsce musisz koniecznie mieć w sektorze dla VIP'ów, bo tylko tam są one takie drogie :> ? A o aftera/befora, spanie, niespanie czy co tam sobie jeszcze wykombinujesz, nie musisz sie martwić :D . Bez trudu poradzimy coś na te błahostki :P ...
Awatar użytkownika
_precious_
Posty: 3411
Rejestracja: 27 wrz 2005 22:40
Favourite song: Barrel of a Gun

Post 03 gru 2005 00:59

krzysztofzawadzki pisze:przeciez to kpiny! 198 zł najtańszy bilet hahahahahah :evil: ja rozumiem gdyby znów grali w jakies małej hali to wiadomo ze malo ludzi wiec bilety musza byc troche drozsze ale puszczono ponoc 35 000 biletów wiec po co takie ceny??!!! przeciez Polska to nie USA gdzie ludzie srają kasą za przeproszeniem i chyba trzeba się bedzie obejśc smakiem... ;(
Żadna hala nie odda klimatu i mocy koncertu granego na odkrytym obiekcie - a cenay ?... -
KILKA MNIEJ PIW
RZUCE PALENIE - na zdrowie mi wyjdzie
OSZCZĘDZE NA PALIWIE - spacery jeszcze nikomu nie zaszkodziły

Ten bilet kupie na pewno :twisted: :twisted: :twisted:
Awatar użytkownika
pimpf_101
Posty: 359
Rejestracja: 11 mar 2005 12:32
Lokalizacja: z kapy węża

Post 03 gru 2005 01:06

To jest CUDOWNA WIADOMOŚĆ!!!
Awatar użytkownika
Erwartungen
Posty: 1334
Rejestracja: 29 sty 2005 00:56
Lokalizacja: Katowice

Post 03 gru 2005 01:39

kurde, dowaliliście się do cen, przecież nikt Wam nie każe na 'VIPach' siedzieć ;) Wyliczenie Szajajaby już w ogóle zabija - można się zastrzelić :) Co do kolei... wątpię że 9 czerwca (z czym Wam się jeszcze kojarzy ta data oprócz tego że jest datą koncertu i datą urodzenia piłkarza Gillesa de Bilde - idola jednego z nas? :> ) będzie do nabycia bilet weekendowy, jak już to zapewne od jakiejś 20 albo 18 a z Katowic to juz za pozno na koncert... ale ogólnie płyta = 198 = podobnie jak Spodek! Pod tym względem zgadzam się ze Slickiem i Disease ;) Nie zgadzam się za to ze Slickiem w sprawie afterparty! Obserwuje generację depeszy dla których różne rzeczy są ważniejsze od zlotów :|. ( a założony swego czasu przez Szajajabę temat o tym przy jakiej muzyce się najlepiej bawicie na zlotach został zrównany do bodajże "przy jakich piosenkach dm najlepiej Wam się sprząta" i zablokowany) . Przecież zloty to podstawa! Można pieszo do Warszawy iść i zaoszczędzić na pociągu, ale zlotu się nie omija!

Konkludując sam nie wiem czy kupię, niemniej bliska jest mi jak mówiłem postawa Disease i Slicka - znajmomi w czasie Exciter Tour zastawiali się, żeby w czasie trasy zaliczyć Wilno, Warszawę, Pragę i Berlin. No, ale to był koncert po szesnastu latach...
Awatar użytkownika
kawoszka
Posty: 2937
Rejestracja: 07 maja 2005 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post 03 gru 2005 12:07

Szajciu,Erwart :arrow: o nocleg nie musicie sie martwic,zapraszam do siebie :) Ugoszcze was po królewsku ;)
Awatar użytkownika
Iwonka
Posty: 1435
Rejestracja: 22 sty 2005 12:25
Lokalizacja: Katowice

Post 03 gru 2005 12:57

Nie no, ja raczej do Warszawy nie pojadę, tyle pieniędzy nie mam w iwonczęckiej sakiewce :)
Poza tym to bedzie bardzo daleko, więc mi nie bedzie tak przykro, jakby mi pod domem śpiewali
Awatar użytkownika
_precious_
Posty: 3411
Rejestracja: 27 wrz 2005 22:40
Favourite song: Barrel of a Gun

Post 03 gru 2005 14:32

Iwonko jesli wyślesz jeszcze dziś list priorytetowy do św. Mikołaja to może jeszcze Mikuś zdąży , a jak nie to pisz do Gwiazdki , a jak i to nie pomoże to pozostaje Ci tylko Zajączek Wielkanocny ;)
Awatar użytkownika
DT
Posty: 1317
Rejestracja: 18 lut 2005 06:50
Lokalizacja: The Middle of Nowhere

Post 03 gru 2005 22:01

pimpf_101 pisze:To jest CUDOWNA WIADOMOŚĆ!!!
wczoraj az wierzyc w to szczescie nie chcialem
ale to prawda jestem szczesliwy a jakis before z forumowiczmi musi bys
fu..'em and their law
Awatar użytkownika
DT
Posty: 1317
Rejestracja: 18 lut 2005 06:50
Lokalizacja: The Middle of Nowhere

Post 03 gru 2005 22:08

ja jestem
bede zaszczycony jak was w koncu poznam
a lepszej okazji chyba nie bedzie
fu..'em and their law
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 03 gru 2005 22:41

Kurcze miesiąc pracy żeby na koncert wejść, bez komentarza. Może niedługo w takiej cenie będą wejściówki do kina. :)
Awatar użytkownika
DT
Posty: 1317
Rejestracja: 18 lut 2005 06:50
Lokalizacja: The Middle of Nowhere

Post 03 gru 2005 22:53

ludzie wiem ze polska to nie usa ze w kazdym wiekszym miejscu jest koncert dm ale ja np. cenie to ze zgodzili sie zagrac drugi raz na tej trasie chociaz im to pewnie i tak bez roznicy jeden koncert w tą czy w tam tą...
cieszmy sie ja tak mam bo bede mial pierwszy raz w zyciu okazje
zobaczyc ich na zywo(na katowice nie dalem jak narazie rady).....
fu..'em and their law
Awatar użytkownika
SweetLittleGirl
Posty: 1342
Rejestracja: 10 mar 2005 09:40
Lokalizacja: Sochaczew

Post 04 gru 2005 10:06

No ja też sobie sprawię tę przyjemność i zobaczę DM na żywo w Wawie :). Może przy okazji poznam kogoś z tego forum ;)