Zwrot biletów na warszawski koncert

Zwrot Twoich biletów przeszedl...

Perfekcyjnie, bezproblemowo, ekspresowo (gotówka do ręki)
11
69%
Wysłałem, przyjeli, czekam na przelew
2
13%
Są problemy (napisz w temacie jakie)
2
13%
Nie wymienilem (ale to zrobie)
1
6%
Nie wymieniłem (i tego nie zrobie (utopie pieniądze))
0
Brak głosów
 
Liczba głosów 16
Awatar użytkownika
DT
Posty: 1267
Rejestracja: 18 lut 2005 06:50
Lokalizacja: The Middle of Nowhere

Re: Zwrot biletów na warszawski koncert

Post 18 cze 2009 20:27

ja dzis tez oddalem bilet
podpisalem jakies oswiadczenie ze zgubilem paragon potem jeszcze 3 podpisy i kasa wrocila
fu..'em and their law
Awatar użytkownika
bARREL
Posty: 1124
Rejestracja: 17 cze 2005 02:56
Ulubiony utwór: Poison Heart
Lokalizacja: Wrocław

Post 18 cze 2009 21:12

cieszy mnie to że łątwo idzie.

Bzdura z tymi paragonami bo bilet ma swoj numer, gramature z nadrukiem, hologram, to tak jakby przychodzic z paragonem i gotówką płacac w kasie banknotem ktory ma swoje znaki i zabezpieczenia i jeszcze by kasjerka chciala zaswiadczenie... pffff.

Chore ze Media Markt tak robi z tego co pisal rafal.... ale jesli zbierze sie kilka osób ktore zostaly/ maja byc wyrolowane przez dana jedna "instytucje" to bedzie trzeba to zebrac i uderzyc tam gdzie trzeba.
Awatar użytkownika
DT
Posty: 1267
Rejestracja: 18 lut 2005 06:50
Lokalizacja: The Middle of Nowhere

Post 18 cze 2009 21:30

google i pytanie zwrot towaru a brak paragonu... są porady paragrafy a jak nie to jest rzecznik praw konsumenta
to ze sprzedawca czy ktos mowi ze tylko paragon jest dowodem zakupu to bzdura bo bilet jest jak najbardziej dowodem zakupu zwracamy bilet a nie paragon
ja w empiku zwrocilem bez paragonu i wszystko odbylo sie latwo i prosto
mysle ze duzo zalezy od sprzedającego bo mysle ze oni tez dosc szybko mogą sprawdzic ze dany bilet zostal kupiony u nich mają na to jakis dowod czy cos
wiec mysle ze media markt jest tez dla ludzi
fu..'em and their law
Awatar użytkownika
bARREL
Posty: 1124
Rejestracja: 17 cze 2005 02:56
Ulubiony utwór: Poison Heart
Lokalizacja: Wrocław

Post 18 cze 2009 21:37

dokladnie d2.... o oryginalnosci i posiadaniu swiadczy bilet a nie paragon bo to tak jak isc do kasy placic gotowka i posiadac zaswiadczenie o oryginalnosci gotowki/ czy zaswiadczenie skad sie ma gotowke. to tak jakbym musial kasjerce pokazywac umowe o prace czy wyciag/ paragon z bankomatu skad mam gotowke ktora place, czy umowe z bankiem skad mam kartę która płace prawda?
Bawiac sie paragonami...to mialbym policjantowi pokazywac dowod zakupu spodni ktore mam na sobie? itd.
ALbo nie miec prawa sie z nimi obnosic/ chodzic nie majac na to paragonu/ potwierdzenia przy sobie czy w domu?

paragon to sobie moga *****.

ale cholerka, ciekawy jestem jak to sie potoczy, stad temat i stad zbieranie informacji bo fajnie by bylo jakby wszystkim przebieglo to bezproblemowo, a jesli problemy sie "zbiora" to zawalczyc o swoje nie pojedynczo a zbiorowo.
A wiem z doswiadczenia ze można (kiedys pewna instutucje podalem do Rzecznika Praw Obywatelkich odpuscili mi w 2 tygodnie z wielkimi przeprosinami).
Awatar użytkownika
DT
Posty: 1267
Rejestracja: 18 lut 2005 06:50
Lokalizacja: The Middle of Nowhere

Post 18 cze 2009 21:57

dokładnie a zwrot kasy to tylko A Question of Time :)
fu..'em and their law
astiz

Post 18 cze 2009 22:46

Współczuję tym,co kupili bilety u koniów [baranów].
Awatar użytkownika
mg
Posty: 35
Rejestracja: 19 maja 2009 15:28
Ulubiony utwór: higher love

Post 19 cze 2009 14:31

Ja wczoraj odesłałam bilet z formularzem-bez paragonu czy nr faktury ,tylko numer zamówienia i dane osobowe, no i numer konta :8 Czy przejdzie ? Dam znać :P
Awatar użytkownika
bARREL
Posty: 1124
Rejestracja: 17 cze 2005 02:56
Ulubiony utwór: Poison Heart
Lokalizacja: Wrocław

Post 19 cze 2009 23:39

minął tydzien od wysłania moich biletów i dziś dostałem mejla cytuje:

"Drogi Kliencie,

uprzejmie informujemy, że otrzymaliśmy zwrot Twojego/Twoich
biletu/biletów na koncert Depeche Mode i że dokonamy zwrotu pieniędzy za
nie w ciągu najbliższych 14 dni roboczych. Ten okres może ulec
wydłużeniu, jeśli załączony do biletów formularz jest wypełniony
niepoprawnie lub nie jest kompletny.

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy ponownie,
Eventim PL"

czyli powinno byc OK. e-mail mojego maja z formularza ktory od nich wydrukowalem i odeslalem.
em.
Posty: 3683
Rejestracja: 05 sty 2009 22:36

Post 20 cze 2009 21:19

A moje bilety w lokalnym sklepiczku przyjęli, z tym, że na kasę trzeba czekać od dwóch tygodni do miesiąca. Śmieszne dość.
gwiazdy...
Awatar użytkownika
_precious_
Posty: 3316
Rejestracja: 27 wrz 2005 23:40
Ulubiony utwór: Barrel of a Gun

Post 22 cze 2009 09:23

Ja , że nie miałem paragonu postanowiłem udać sie do katowickiej siedziby Ticketpro osobiście . Po niespełna dwu minutowej rozmowie z bardzo miłą panią otrzymałem trzy stówki do ręki , powiedziałem dowidzenia i tak zakończyła sie moja przygoda z koncertem DM w tym roku .
Awatar użytkownika
bARREL
Posty: 1124
Rejestracja: 17 cze 2005 02:56
Ulubiony utwór: Poison Heart
Lokalizacja: Wrocław

Post 22 cze 2009 14:10

12.06. 2009 - wysłane poleconym do Eventim.pl
19.06.2009 - informacja e-mail ze otrzymali bilety
22.06.2009 - pieniądze za zwrot biletów na moim koncie
Awatar użytkownika
agrest123
Posty: 19
Rejestracja: 22 paź 2008 13:06

Post 07 lip 2009 14:03

Witam.
Udalo sie komuś odzyskać kasę za bilet warszawski od tego pośrednika?
Dogadalem sie z wlascicielem ze zwroci gotowke. Wyslalem bilety. Za potwierdzeniem odbioru, przesylka wartosciowa. Teraz telefon firmy nie odpowiada. NIe mowiac juz o odpowiedzi na GG czy maila? Czy podejmowac jakies kroki czy czekac ? Ma ktos jakies doswiadczenia?

Aha. Jaka kwotę powinienem odzyskac? Czy za niewykorzystany dojazd rownież? Faktycznie zrezygnowalem z niego (bo nie chcialem jechac z Poznania) ale i tak ten dojazd się nie odbył. Wiem ze to zagmatwane, ale liczę się ze strata tych pieniedzy ale moze jednak...
Awatar użytkownika
agrest123
Posty: 19
Rejestracja: 22 paź 2008 13:06

Post 20 lip 2009 13:16

Fajowo. Nikt nic nie wie. A podobno ten portal ma patronat medialny nad firma www.topbilety.pl :/
Ciekawe.
Za klika dni napisze do p. Wojtka sms ze zgłoszę sprawę na policję o przywłaszczenie pieniędzy skoro nawet nie raczy oficjalnie poinformować co się stało z moimi biletami.
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6732
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 20 lip 2009 14:41

A co maja topbilety do tego? Zwrot jest do organizatora (oficjalnego zrodla) czyli do eventimu / ticketpro a nie do topbiletow. :roll: :!:
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc. :mrgreen:
Awatar użytkownika
agrest123
Posty: 19
Rejestracja: 22 paź 2008 13:06

Post 20 lip 2009 22:14

slick pisze:A co maja topbilety do tego? Zwrot jest do organizatora (oficjalnego zrodla) czyli do eventimu / ticketpro a nie do topbiletow. :roll: :!:


A to ze firma topbilety sprzedala mi te bilety wraz z dojazdem. Nie otrzymalem od niej paragonu ... jakiegos Id czy czegokolwiek co mogloby pozwolic mi na szukanie pieniedzy w w/w zrodlach. Logiczne?

Tam gdzie kupilem, oczekuje na zwrot pieniedzy. Logiczne.
Awatar użytkownika
agrest123
Posty: 19
Rejestracja: 22 paź 2008 13:06

Post 16 sie 2009 01:20

I co? Dalej kicha ze zwrotem za warszawski koncert DM przez topbilety.pl :/

Gość wali w trąbe po całej linii. Się przeliczy.
Awatar użytkownika
montixe
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2009 13:50
Ulubiony utwór: Behind the wheel

Post 17 sie 2009 14:08

biety odesłałem do Ticketpro 19.06. Bilety dostali ale nie raczyli mnie o tym poinformować więc po ok 3 tyg sam do nich zadzwoniłem a on kazali mi cierpliwie czekac bo mają dziennie wiela zwrotów wię napisałem do nich e-mail'a i dostalem odp że moje bilety odeslali do Livenation 30.06 bo livenation jako organizator bedzie zwracał kasę, podali mi także nr. tel i adres e-mail do Livenation ale niestety w żaden sposób nie sposób sie z nimi skontaktować tel nikt nie odbiera na maile nikt nie odpowiada a ja już dwa miesiące czekam na kasę. Zastanawiam sie czy nie zglość tego na policję
bARREL pisze:12.06. 2009 - wysłane poleconym do Eventim.pl
19.06.2009 - informacja e-mail ze otrzymali bilety
22.06.2009 - pieniądze za zwrot biletów na moim koncie
czy mógłbys mi powiedzieć kto przelewał kasę na twoje konto? Czy był to Eventim czy Livenation?

EDIT
26.08.09 - wreszcie się udało, dostałem kasę
Dopiero jak napisałem do pani która zajmowała sie biletami typu VIP (mimo ze móje bilety nie były VIP) udało mi sie nawiązac kontakt z firma LiveNation bo na inne maile i tel. nikt nie raczył odpowiedziec ani podnieśc słuchawki. Kiedy napisałem jak sprawa wyglada i co o tym myślę, pani napisała że to dział ksiegowosci sie zajmuje wysyłką kasy, poprosiłem tą panią o podanie kontaktu do tego działu do osoby kompetentnej w tej sprawie. Po chwili ktoś z tamtąd sam do mnie zadzwonił na moj nr podany na formularzu i poinformowal mnie ze nie wysłali mi pieniedzy bo nie ja kupowałem bilety i nie mają mnie w swojej bazie danych. To ja sie pytam i co z tego, ale ja za nie płaciłem i wysłałem do was takze dowód wpłaty, a że zamawiał je dla mnie mój znajomy to co z tego? Gdybym kupował np w empiku to też bym musiał oddawać osobiście, to juz rachunek nie wystarczy? Oni na to no takie mamy procedury i regulamin (tylko ze nigdzie na stronach o tym nie napisali). Po co wiec te formularze, nawet nie raczyliście poinformować mnie o sytuacji mino ze podałem adres e-mail oraz telefon, to nic mi na to nie odpowiedział. Kazal mi faksem puścić nowy formularz z danymi i nr konta osoby która zamawiała bilety i wtedy oni wyslą do tej osoby kasę i wtedy ja mam sie z tą osoba rozliczać. Tak tez uczyniłem, całe szczęście że to mój dobry kumpel zamawiał te bilety więc kasę otrzymałem, a com sie nadzwonił i napisał do Ticketpro i Livenation.... Nigdy wiecej nic z tej firmy nie kupię w systemie on-line
Awatar użytkownika
Rajca
Posty: 6051
Rejestracja: 02 wrz 2006 15:35

Post 17 sie 2009 14:15

Dnia 28.07 bileciki zostały wysłane do firmy Live Nation, która jako organizator dokona zwrotu pieniędzy.

Numer do Live Nation: (22) 646-06-49
No, też czekam...
Awatar użytkownika
BL Zebub
Posty: 42
Rejestracja: 22 maja 2009 09:42
Ulubiony utwór: Photographic
Lokalizacja: Radom/SanDomingo

Post 17 sie 2009 16:54

Rajca pisze:
Dnia 28.07 bileciki zostały wysłane do firmy Live Nation, która jako organizator dokona zwrotu pieniędzy.

Numer do Live Nation: (22) 646-06-49
No, też czekam...
A jaka masz pewnosc, ze kon je przeleje na Twoje konto ;>


Zwrot moich biletow przebiegl bezproblemowo, malo tego zostalo mi 5 sztuk biletow :8
Rajca pisze:Ten cytowany mail jest z TicketPro. Nie kupowałem u kogoś, bilet był prosto z LN. Więc jak ktoś mnie wychu-ja to samo LajfNejszyn... :x
A to prosze wybacz, Twoj cytat nie wyglada na oficjalne pismo z TP :shock:
Awatar użytkownika
Rajca
Posty: 6051
Rejestracja: 02 wrz 2006 15:35

Post 17 sie 2009 16:57

Ten cytowany mail jest z TicketPro. Nie kupowałem u kogoś, bilet był prosto z LN. Więc jak ktoś mnie wychu-ja to samo LajfNejszyn... :x