Biografie

astiz

Re: Depeche Mode - The Dark Progression (biografia na DVD)

Post 04 maja 2009 19:16

Jak wcześniej wspomniałem-nie kupię,bo to wydawnictwo nie jest autoryzowane przez DM.
Ciekawostką będą wypowiedzi Andy McClusky'ego,jednak nie skuszę się.
Awatar użytkownika
shodan
Ulubiony utwór: Halo

Post 04 maja 2009 20:13

Jari pisze:No widzisz, a Shodan zakupi... to się porobi kopie i będzie git.
Ty piracie jeden ty. :lol: Jakbym przez lata łykał wszystko o DM tak jak co niektórzy i wiedziałbym o nich wszystko, to też bym nie kupił. A ja przecież już pisałem, że tak naprawdę wiem o depeszach tyle co nic. Poza tym jestem ciekaw, czy to co twierdzi o dawnym DM Jari, to prawda, czy tylko jego senne majaki. ;)
Jari

Post 04 maja 2009 22:07

To kup biografię Jariego :lol: :8
Awatar użytkownika
Hien

Post 04 maja 2009 22:26

"Jarosław P. czyli fakty i mity - biografia" :D

A tak na serio to ludzie czytajcie ksiazki. Obie biografie wciągnałem jak proszek (polecam czytać "Stripped" w angielskim oryginale bo Polskie wydanie ma pełno błedów, nawet językowych :/) to na prawde kapitalna lektura, nie tylko ze względu na ciekawe informacje ale również styl pisarski (głównie mam na myśli Malinsa, w przypadku jego ksiązki nawet przekład jest jest zajebisty).
A bio na dvd to zupełnie inna jazda.

Tylko ja jakoś do tyłu jestem jeżeli chodzi o tego typu wydawnictwa. Random Access Memory do tej pory nie widziałem i jakoś mi się nie chce, niech ktoś da znać czy to w ogóle warto oglądać?
"Idę spać bo nienawidzę ludzi" - Murzyn
Jari

Post 04 maja 2009 22:31

Z angielskich biografii to przeczytałem Some Great Reward. Bardzo fajna rzecz i polecam!

http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... _OU01_.jpg
Awatar użytkownika
slick
Ulubiony utwór: Everything Counts
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 24 wrz 2019 07:20

Fajne pytanie z Q+A Recoil i jeszcze lepsza odpowiedź.

What do you think of the new Depeche Mode book by Steve Malins? Were you allowed to read the book before it was published? Is there anything you would like to correct?
Alan Wilder pisze:No, I didn't read it before publication. It's no literary masterpiece but I think it's a pretty entertaining (and amusing) read all-round. On the whole it's accurate (barr one or two glaring mistakes like the spelling of Daryl BALMONTE). However, there are a couple of things that I can only describe as utter bollocks.... such as the claim that I got the band together after the end of the 'Devotional' tour and said that for the next DM album noone was allowed to be in the studio except me and that I wanted total control. There was no such meeting about a new LP and I've certainly never said this - the only meeting we had after the end of the tour was a year later when I told the others about my intentions to leave. There was also a suggestion that I tried to split the band by leaving. I certainly didn't do it to break up DM, nor did I think this would happen. I have also never once regretted my decision to quit. It was the best move I could have made for many reasons.

Whilst Steve Malin's book probably offers the most comprehensive insight so far into the much-hyped subject of 'roles', it is still essentially a third-party take on what was (and remains) a very private environment and shouldn't be interpreted as the definitive record of what went on in DM.
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Czez
Ulubiony utwór: Cala masa

Post 25 wrz 2019 02:34

Utterly bollocks :D
Dobry jest
Enjoy The Silence