Radio Devotees

Awatar użytkownika
olz
Posty: 2681
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Re: Radio Devotees cz. 1

Post 21 maja 2009 21:50

Rozumiem, ze z powodu zaloby narodowej spowodwanej rychla smiercia obloznie chorego Gahana Radio zawiesza dzialalnosc? ;(
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
Awatar użytkownika
Choin
Posty: 2281
Rejestracja: 21 sie 2005 19:00
Ulubiony utwór: Living On Video
Lokalizacja: WZY
Kontakt
Strona WWW

Post 21 maja 2009 22:17

Gahan nie zyje? To chyba nie ma w sobote koncertu? Tak? A miast radyja mozna zrobic na jakims TS'ie wspolne biadolenie ;(
Jadwiga, Jadwiga, dotknij mego dźwiga ;( / http://www.lastfm.pl/user/choin
Awatar użytkownika
olz
Posty: 2681
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Post 21 maja 2009 22:54

Ponawiam pytanie: wiemy co, pytanie kiedy i jak? :8
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6080
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter

Post 21 maja 2009 22:55

Choin będzie grał na flecie klęcząc na grochu...
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc.
Awatar użytkownika
olz
Posty: 2681
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Post 21 maja 2009 22:58

... leze i kwicze, wlasnie to sobie wyobrazilam :rotfl:
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
Awatar użytkownika
devotional
Posty: 4867
Rejestracja: 26 lut 2005 18:00
Ulubiony utwór: Master And Servant
Lokalizacja: bezdomny

Post 21 maja 2009 22:59

xD to może Rajca zagra nam Sonatę Księżycową na okarynie? Będzie pół-depeszowo, pół-klasycznie/kulturalnie.
Ja mogę przynieśc stare winyle z 60 różnymi wersjami przeboju "Tango Milonga" :8
Dialog jest językiem kapitulacji. ~Fronda.pl
Awatar użytkownika
Rajca
Posty: 6058
Rejestracja: 02 wrz 2006 14:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt
Strona WWW

Post 22 maja 2009 05:50

A guzik! Nie dam się wydymać publicznie z okaryną. Jak chcecie Rajca Event Polish Broadcast Winamp Windows Linux Stream to tylko wraz z bałałajką, wiadrem do srania i materacem do spania.
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6080
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter

Post 31 sie 2009 22:31

Forumowe Radio Devotees- audycja 05.09.2009

Po długiej przerwie Radio Devotees powraca! Serdecznie zapraszamy do słuchania naszej kolejnej audycji muzycznej, która tym razem odbędzie się 5-go września w najbliższą sobotę. Zaserwujemy Wam oczywiście masę elektroniki, gdzie oprócz Depeche Mode usłyszycie takie zespoły jak Front 242, Kraftwerk, VNV Nation czy Orbital. Podczas audycji będzie możliwość zamawiania wybranych przez Was kawałków wraz z dedykacją dla wybranej osoby.

Startujemy od godziny 20.00 (soundcheck od 19.00).

Aby zamawiać utwory na życzenie, pozdrawiać i komentować, wchodzimy tutaj:
http://depechemodeforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=4761

Aby dowiedzieć się jak uruchomić radio, wchodzimy tutaj:
http://depechemodeforum.pl/viewtopic.php?f=77&t=1334

Zapraszamy serdecznie. Godzina 20.00, sobota 5 września...

Ekipa Devotees - Forum Depeche Mode.
http://depechemodeforum.pl
http://depechemodeforum.pl
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc.
Awatar użytkownika
Daria The Revelator
Posty: 3341
Rejestracja: 17 wrz 2006 23:29
Ulubiony utwór: world in my eyes.
Lokalizacja: Wrocław

Post 31 sie 2009 22:56

kuźwa slick, czemu akurat w tę sobotę ? i mnie ominie a chciałam żeby radio wróciło..
Awatar użytkownika
The Darkest Star
Posty: 2331
Rejestracja: 09 sie 2007 16:57

Post 01 wrz 2009 14:02

uuuu.. ominie nas, ominie.. a już chciałam jakiś wolny kawałek z miłosną dedykacją dla slicka zamówić ;(


(chociaż.. nie należy ci się po wczorajszym ;()
Awatar użytkownika
Rajca
Posty: 6058
Rejestracja: 02 wrz 2006 14:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt
Strona WWW

Post 01 wrz 2009 14:08

Yo chce ino zadedykować Rajcy kawałek I Want You Now ;(
Awatar użytkownika
prey
Posty: 1034
Rejestracja: 26 sty 2009 21:43

Post 04 wrz 2009 12:54

Na secret place party będę zapijał wódkę starkę. Nie da rady oj nie da rady, ale będzie w tany.
Nie znam żadnej płyty z dyskografii Recoil, ale jestem jego fanem od wielu lat.
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6080
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter

Post 04 wrz 2009 13:30

Przekładamy dżingle na następny tydzień...
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc.
Awatar użytkownika
prey
Posty: 1034
Rejestracja: 26 sty 2009 21:43

Post 04 wrz 2009 14:14

No i git. Czojn gwiazdą specjalną. Ja proponuję jeszcze do wystroju dodać kulę dicho, różowe oświetlenie, jakieś pejcze :lol: ;( :lol:
Nie znam żadnej płyty z dyskografii Recoil, ale jestem jego fanem od wielu lat.
Awatar użytkownika
bARREL
Posty: 1125
Rejestracja: 17 cze 2005 01:56
Ulubiony utwór: Poison Heart
Lokalizacja: Wrocław

Post 16 gru 2009 13:40

prey pisze:No i git. Czojn gwiazdą specjalną. Ja proponuję jeszcze do wystroju dodać kulę dicho, różowe oświetlenie, jakieś pejcze :lol: ;( :lol:
Czyli takie male Suffer Well (jak na teledysku) hehe
Rambo
Posty: 6
Rejestracja: 04 mar 2006 17:17
Lokalizacja: Ruda Slaska

Post 24 gru 2010 23:39

te radio gro jeszcze bo downo mie tu niebylo?
Awatar użytkownika
Czez
Posty: 4591
Rejestracja: 22 lut 2009 00:43
Ulubiony utwór: Cala masa
Lokalizacja: Londyn

Post 02 lut 2011 23:48

To trzeba zagladac czesciej.
Enjoy The Silence
Marcin
Posty: 883
Rejestracja: 22 lut 2009 00:22
Ulubiony utwór: Secret to the End
Lokalizacja: w promieniu X

Post 19 sie 2012 12:05

Czy Te radio jezszcze działa i gdzie zanleźc linka ,jeżeli tak
Proszę nabrać powietrza...zatrzymać...i nie oddychać!
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6080
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter

Post 19 sie 2012 22:14

Nie działa, bo nikt nie ma czasu go prowadzić.
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc.
Awatar użytkownika
devotional
Posty: 4867
Rejestracja: 26 lut 2005 18:00
Ulubiony utwór: Master And Servant
Lokalizacja: bezdomny

Post 26 sie 2012 18:28

może warto zebrać kogoś komu by się chciało?
Dialog jest językiem kapitulacji. ~Fronda.pl