Co sadzicie o stylu ubierania sie Martina?

Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2237
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Co sadzicie o stylu ubierania sie Martina?

Post 19 wrz 2005 19:29

Ja to bym sie nawet sie przefarbowal na blond, pomalowal na stale paznokcie na czarno, ale wiem ze to sie spotka z duza dezaprobatą :grins:
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6156
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter

Post 19 wrz 2005 19:35

Dokladnie, z tym ze tutaj juz zachaczamy o nietolerancje :roll:
gwarantuje ze idac przez miasto z fryzuja a'la Mart '88 to 4 na 5 osob by sie na Ciebie krzywo patrzylo.

Ale nie ma co, Mart byl zawsze oryginalny a jego fryz o juz legenda. Co do ubran to jak widac z wiekiem chyba zanika ;)

ObrazekObrazekObrazek
I teraz uwaga, tej ostatniej sie boje :D
Obrazek
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc. :--
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2237
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 19 wrz 2005 19:42

Nie tyle o nietolerancje, bo ja sram na to co mowia ludzie ktorych nie znam, ale mowie ze ktos mi radzil zebym nie farbowal sie i nie malował paznokci, bo u faceta to oblesne :D Podobno :D
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6156
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW Twitter

Post 19 wrz 2005 19:52

Bartini pisze:ale mowie ze ktos mi radzil zebym nie farbowal sie i nie malował paznokci
I ulegles presji otoczenia. Zgodziles sie. Dlaczego? Bo dla wiekoszosci bylo by to nie na miejscu, nie do przyjecia i sam by sie po chwili czuj jak wealienowany...
Hej, jeśli masz problemy z logowaniem na forum to spróbuj z przypomnieniem hasła. Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się ze mną. Postaram Ci się pomóc. :--
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2237
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 19 wrz 2005 19:54

Oj cicho tam, zadnej presji otoczenia :D Powiedzmy ze to sila wyzsza :)
Awatar użytkownika
Iwonka
Posty: 1435
Rejestracja: 22 sty 2005 12:25
Lokalizacja: Katowice

Post 19 wrz 2005 19:59

Mnie się styl Martina nie podoba, nie bede ukrywać... Mógłby wyglądać jak fajny facet, ubierać się po męskiemu :) ale może to dzięki jego stylowi DM jest takie charakterystyczne
DMarlenka
Posty: 8
Rejestracja: 23 lut 2005 19:28
Lokalizacja: Koszalin

Post 19 wrz 2005 20:05

moim zdaniem styl Martina jest wspanialy!niewyobrazam go sobie z w ciuchach takich jak Dave...on wnosi do DM troche egzotyki,zagadki,ciemnosci...
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 19 wrz 2005 20:38

Osobiście styl Martinka niebardzo mi podchodzi ( chodzi o te paznokcie i skórzane ciuchy ). Ale nie zapominajmy, że jest on artystą i z tego tytułu można mu wszystko. To co budzi zdziwienie na ulicy, wywołuje inne wrażenie na estradzie. Bardziej wolę styl Dave'a, ale styl Martina wcale mi nie przeszkadza. Nie wywołuje u mnie odrazy ani innych brzydkich odruchów. Ogólnie szacuneczek dla Martinka.
Awatar użytkownika
olz
Posty: 2638
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Post 19 wrz 2005 21:27

mi sie podobal jego wypasny lancuch na tylku na ONIPie :8

[ Dodano: 20 Wrz 2005 19:48 ]
Slick pisze:
Bartini pisze:ale mowie ze ktos mi radzil zebym nie farbowal sie i nie malował paznokci
I ulegles presji otoczenia. Zgodziles sie. Dlaczego? Bo dla wiekoszosci bylo by to nie na miejscu, nie do przyjecia i sam by sie po chwili czuj jak wealienowany...
czemu tak moze po prostu komus sie takie cos nie podoba :| i ten ktos doradzil zeby bartini tak nie robil?
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
dark.hair
Posty: 11
Rejestracja: 17 wrz 2005 12:57
Lokalizacja: BASILDON :)

Post 22 wrz 2005 18:10

Martin jest ekscentrykiem.Lubi to widocznie,ogólnie wygląda dość fajnie.Ja nigdy nie ubrałabym sie tak jak mart,chociaz nosze czarne trampki i maluje paznokcie tez na czarno....uwielbiam czarny. :P
Awatar użytkownika
szajajaba
Posty: 2026
Rejestracja: 12 cze 2005 08:50

Post 25 wrz 2005 09:41

Podoba mi się. Nie sądzę, że jego ubiór wynika tylko z faktu, że jest gwiazdą, więc może sobie pozwolić na ekscentryczność...Znaczna większość znanych ludzi sceny nie ubiera się "dziwacznie", więc Mart musi widocznie to lubić, jest mu to potrzebne... wydaje mi się, że dla niego jest to swoista "zasłona dymna" przed publicznością...sposób odciągnięcia uwagi publiki od jego osoby, może myśli, że jeśli będzie przyciągał wzrok na swój ubiór/wygląd, to ludziska nie będa zbytnio wnikać w niego samego...wbrew pozorom facet wydaje się być raczej niepewny siebie... :roll: Ależ analiza psychologiczna mi wyszła :D
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 25 wrz 2005 10:49

Dla mnie Martinek nie ubiera się dziwacznie, po prostu inaczej. Zależy kto ustala normy.:) Może to my ubieramy się dziwacznie, a on normalnie.:):)
Awatar użytkownika
szajajaba
Posty: 2026
Rejestracja: 12 cze 2005 08:50

Post 26 wrz 2005 12:38

Więc dlatego słowo "dziwacznie" napisałam w cudzysłowiu...;)
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 26 wrz 2005 12:42

Oczywiście, spoko spoko. Nie czepiam się. :):):):)
wredotka
Posty: 7
Rejestracja: 19 wrz 2005 18:53
Lokalizacja: Elblag

Post 28 wrz 2005 22:30

A mi "dziwcznosc" Martinka bardzo sie podoba!!! :D Chociaz wole styl Dave'a.
Mam kumpla, ktory ma fryzurke a'la Martin, swietnie wyglada.
Przyzwyczailam sie i nie wyobrazam sobie zeby mial inny fryc. :)
Awatar użytkownika
Bojdis
Posty: 400
Rejestracja: 23 mar 2005 17:30
Ulubiony utwór: Walking In My Shoes
Lokalizacja: Skotschau / Hafnarfjordur

Post 30 wrz 2005 09:54

Martin to przykład człowieka który ma opinie publiczną głęboko w dupje :D Ma swój niepowtarzalny styl i właśnie za to go szanuje :)
Awatar użytkownika
_precious_
Posty: 3408
Rejestracja: 27 wrz 2005 22:40
Ulubiony utwór: Barrel of a Gun

Post 16 gru 2005 16:34

ZAWSZE ZASTANAWIAŁY MNIE DWI TWARZE ;

JEDNA TO TEN NIEŚMIAŁY MART SPUSZCZAJĄCY WZROK W WYWIADACH
DRUGA TO MART W ODWAŻNYCH I WYZYWAJĄCYCH CIUCHACH

:?: :?: :?:
Awatar użytkownika
kawoszka
Posty: 2937
Rejestracja: 07 maja 2005 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post 16 gru 2005 22:11

Precious :arrow: wszystko sie zgadza ;) Najczesciej ludzie,ktorzy maja jakies "fantazje" sa bardzo niesmiali na co dzien.Po prostu wrazliwe dusze,ktore usiluja znalezc jakies ujscie swoim emocjom w szelaki sposob.
Awatar użytkownika
olz
Posty: 2638
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Post 17 gru 2005 09:36

a mnie troche smieszy styl ubierania sie martinka :P
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
Awatar użytkownika
_precious_
Posty: 3408
Rejestracja: 27 wrz 2005 22:40
Ulubiony utwór: Barrel of a Gun

Post 17 gru 2005 15:41

Nie podobaja Ci sie piorka na plecach Martina :?:

eeeeeeeeeeeeee :!: dla mnie bomba :!: