Violator

Dyskusje na temat wydawnictw Depeche Mode
ODPOWIEDZ

Wasz ulubiony kawałek

World In My Eyes
20
21%
Sweetest Perfaction
3
3%
Personal Jesus
7
7%
Halo
15
16%
Waiting For The Night
9
9%
Enjoy The Silence
19
20%
Policy Of Truth
6
6%
Blue Dress
4
4%
Clean
12
13%
 
Liczba głosów 95
Awatar użytkownika
Higher_MR
Posty: 105
Rejestracja: 18 cze 2005 09:06
Lokalizacja: Łódź

Post 21 cze 2005 14:12

Enjoy The Silence....bo z tą piosenką kojarzy mi się dzieciństwo.. I dla Depeszów to był strzał w dziesiątkę!! :)
Awatar użytkownika
kawoszka
Posty: 3007
Rejestracja: 07 maja 2005 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post 02 sie 2005 20:50

Jak najbardziej World In My Eyes.To byly prawie moje poczatki szalenstwa z Depeche Mode,mnostwo wspomnien,walkmen na uszach,eh.... :roll:
Awatar użytkownika
SuNsHinE
Posty: 341
Rejestracja: 01 lip 2005 14:14
Lokalizacja: się bierze zasada nieoznaczoności heisenberga ??
Kontakt
Strona WWW

Post 02 sie 2005 21:08

enjoy the silence... moge tego sluchac w kolko.... jak dla mnie genial;ny kwalek... potem waiting for tonight i world in my eyes.....
Awatar użytkownika
bARREL
Posty: 1141
Rejestracja: 17 cze 2005 01:56
Ulubiony utwór: Poison Heart
Lokalizacja: Wrocław

Post 18 sie 2005 14:10

zdecydowanie, nie do zanudzenia, namietny World In My Eyes
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 18 sie 2005 15:47

SuNsHinE pisze:waiting for tonight
zdawalo mi sie ze rozmawiamy o DM a nie o J.Lo. :P

Dla mnie Halo, przynajmniej ostatnio

And when our worlds
They fall apart
When the walls come tumbling in
Though we may deserve it
It will be worth it


I ten Dave na klipie, identyko figura jak moja :)
Awatar użytkownika
SuNsHinE
Posty: 341
Rejestracja: 01 lip 2005 14:14
Lokalizacja: się bierze zasada nieoznaczoności heisenberga ??
Kontakt
Strona WWW

Post 18 sie 2005 15:59

lol.... ale byka strzelilem.... oczywiscie, ze chodzi o "łejting for de najt".....
Awatar użytkownika
szajajaba
Posty: 2049
Rejestracja: 12 cze 2005 08:50

Post 26 sie 2005 15:32

Waiting For The Night... Blue Dress... te dwie najbardziej mnie kręcą :)
Poza tym uważam Blue Dress za jedną z bardziej sexi piosenek DM...:) Taki rozkołysany kawałek, poraża mnie zderzenie agdonego w tym wypadku głosu Gahana z tekstem dość stanowczym...

Waiting For The Night z kolei jest bardzo deszczowy, a zawsze podobały mi sie utwory przywodzące skojarzenia z szumem deszczu... :)
Awatar użytkownika
krzysztofzawadzki
Posty: 102
Rejestracja: 22 cze 2005 10:09
Lokalizacja: z Polski

Post 26 sie 2005 18:04

Zdecydowanie Policy Of Truth :) jakoś najbardziej mi się podoba z Violatora
Dydeo

Post 29 sie 2005 07:35

Co tu dużo gadać, cała płyta jest fajna i tyle.
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 11 sty 2006 22:18

Dziwi mnie fakt że żaden głos w ankiecie nie padł na Personalnego...

mysle ze chyba trzeba bedzie sfałszować ankietę :grins: i to będzie Holier Than Thou Approach ;)
Awatar użytkownika
olz
Posty: 2698
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Post 12 sty 2006 17:23

meh, a na clean tez prawie nikt nie glosowal..... przeciez to jest taka swietna piosenka!
world in my eyes tez jest bardzo dobre^^
personalny mi sie przejadl, glownie przez idiotyczny cover mansona :S moj tata okresla personalnego jako 'kozacka piosenka' :haha:
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
Awatar użytkownika
Erwartungen
Posty: 1338
Rejestracja: 29 sty 2005 00:56
Lokalizacja: Katowice

Post 13 sty 2006 00:59

a dla mnie clean ma AŻ DWA GŁOSY w sytuacji gdy ani jednego nie ma sweetest perfection.... :(

wg mnie PRAWDIŁOWE wyniki są tylko przy World in my eyes (8), Blue Dress (0) i powiedzmy Waiting for the Night (4)
Awatar użytkownika
_precious_
Posty: 3526
Rejestracja: 27 wrz 2005 22:40
Ulubiony utwór: BARREL OF A GUN
Kontakt
Strona WWW

Post 13 sty 2006 01:05

Waiting For The Night - zdecydowanie dla mnie nr.1 utwór który bardzo długo "dojżewał" w moim uchu :)
Awatar użytkownika
szajajaba
Posty: 2049
Rejestracja: 12 cze 2005 08:50

Post 13 sty 2006 14:29

Oj, Precelku, niemożliwe...? :| WFTN od pierwszego momentu, dźwięku urzekł mnie...:roll: Do dziś pozostaje w scisłej czołówce moich "numero uno" DM :)
Awatar użytkownika
kawoszka
Posty: 3007
Rejestracja: 07 maja 2005 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post 13 sty 2006 14:32

Erwartungen pisze:a dla mnie clean ma AŻ DWA GŁOSY w sytuacji gdy ani jednego nie ma sweetest perfection.... :(
Z ust mi to wyjąłeś ;)
Awatar użytkownika
DaveM
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2006 22:25

Post 03 lut 2006 00:27

Cześc
Pierwszy raz tu piszę, mam takie o to pytanko?
Czy ktos wie jak nazywa się wersja utworu POLICY OF TRUTH, gdzie pod koniec słychać odgłosy owiec lub baranów. Kiedyś na starej kasecie mam oznaczoną ta wersje jako PAVLOV,S DUB! Jednak ostatnio słuchałem kilku wersji tak oznaczonych i niestety to nie było to! Może jest to jakieś wydanie na Stany Zjednoczone? Bardzo proszę o pomoc, ewentualnie przesłanie na emaila :) Pozdro!!![/u]
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6296
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 03 lut 2006 00:37

Utwor ten znajdzie na singlu z Boxa albo LCDBongu. I faktycznie na Pavlov's Dub (bo to o nim mowa) ostatnie 2-3 sekundy to sa jakiej pomruki. Nie wiem czy to o te Ci chodzi.
Awatar użytkownika
adam75
Posty: 8
Rejestracja: 24 wrz 2005 17:16
Lokalizacja: GDYNIA

Post 16 lut 2006 23:21

Clean,Waiting For The Night
Awatar użytkownika
nigaBlack
Posty: 82
Rejestracja: 15 sty 2006 16:58
Lokalizacja: Gryfów/ Jelenia Góra

Post 18 lut 2006 17:57

...Violator...wg mnie najdoskonalsza Ich płytka pod każdym względem...róża Antona jest rozpoznawana przez wszystkich, nawet przez ludków, którzy nie mają nic wspólnego z DM. Jeśli chodzi o naj kawałek, to zdecydowanie Halo...słyszeliście go w wersji demo? Rozwibrowany głos Dava, czyste emocje...mistrzostwo świata!
Awatar użytkownika
olz
Posty: 2698
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Post 16 mar 2006 22:53

w sumie lubie violatora, ale nie jakos szczegolnie.
wiem, wiem ze duzo ludzi uwaza ja za najlepsza plyte dm.
ale moze wlasnie dlatego, ze znajduje sie na niej tyle 'hitow', ze jest taka 'idealna', moze dlatego tak do konca mnie ine podchodzi........
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
ODPOWIEDZ