Tu poszukujemy zdjęć Depeche Mode...

Wszelkie zdjęcia związane z Depeche Mode
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Tu poszukujemy zdjęć Depeche Mode...

Post 01 wrz 2005 20:54

Otóż mam pewne wyzwanie dla fanów a zarazem posiadaczy devotionala na DVD.

Otóż bardzo chciałbym posiąść :D obrazek przedstawiający pępek z projekcji od Stripped ;) zalezy mi na tym zeby byl w mozliwie duzej jakosci.

Jezeli ktos jest w stanie wydobyc to z projekcji (nie z koncertu) i zaserwowac jako .jpg w mozliwie duzej rozdzielczosci to ma u mnie browara :)

z góry dziekuje :)
Awatar użytkownika
kawoszka
Posty: 3007
Rejestracja: 07 maja 2005 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post 01 wrz 2005 21:41

Bartini :arrow: zobacze co da sie zrobic,Devotionala to oczywiscie mam :) pepek powiadasz.... :)
Awatar użytkownika
devotional
Posty: 4801
Rejestracja: 26 lut 2005 18:00
Ulubiony utwór: Master And Servant
Lokalizacja: Nadleśnictwo Mokry Ług

Post 02 wrz 2005 15:12

Ja ma Devotionala (trudno żebym nie mial :D :D) ale nie wiem czym zrzucić obraz z filmu (paintem się nie da) .
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 02 wrz 2005 15:23

Slick chyba kiedys mial ten program, dzieki ktoremu zrobil galerie ze 101, przezajebista zreszta :)
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6265
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 11 wrz 2005 08:31

devotional pisze:Ja ma Devotionala (trudno żebym nie mial :D :D) ale nie wiem czym zrzucić obraz z filmu (paintem się nie da) .
Musisz miec tego Devotionala na DVD, jak tak (bo divx odpada) to podesle Ci PowerDVD do odtwarzania. Program sciagnie screen z zabezbieczonej plyty - ma taka funkcje (bo PrintScreen... heh o tym zapomnij)

Wiec daj znac to wysle ci soft, zainstalujesz i w odpowiednim momencie zrobisz Bartiniemu screena.
Awatar użytkownika
devotional
Posty: 4801
Rejestracja: 26 lut 2005 18:00
Ulubiony utwór: Master And Servant
Lokalizacja: Nadleśnictwo Mokry Ług

Post 11 wrz 2005 09:13

Po piersze - mam na DVD (oryginal :D :D) po drugie - mam PowerDVD. Ale czym (klawisz, funkcja) teo screena zrobić - nie wiem :| :| ...
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6265
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 11 wrz 2005 09:18

Gdy film bedzie lecial to w momencie ujecia ktoremu chcesz zrobic screena, nacisnij pauze i kliknij na ta ikonke aparaciku co zaznaczylem, wtedy plik BMP "gdzies" sie zapisze na dysku. Pisze gdzies bo sciezke sprawdzisz sobie w ustawienia programu.

Patrz tutaj.
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6265
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 09 paź 2005 18:18

Kurde, stracilem fote z 101 :arrow: klik

Wiem, ze komus z forum ja wysylalem bo mnie o to prosil. Teraz ja prosze o pomoc w druga strone. Plik mial 20 mega w bmp a jego wymiary to 2170px na 3082 px. Wiec jak widac kobyla. Niestety przy tej "miniaturce" do ktorej link jest powyzej nie zrobie za wiele - za mala rozdzielczosc.

Prosze o pomoc i dziekuje.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2007 11:45 przez slick, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Matyś
Posty: 60
Rejestracja: 19 lut 2005 20:09
Lokalizacja: Pińczów

Post 09 paź 2005 18:31

Ja niestety nie posiadam tego tourbooka, dlatego jeśli ktoś ma go w kolekcji to też prosiłbym o podesłanie na meila
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 11 paź 2005 19:55

to moge liczyc ze ktos w koncu zrobi dla mnie tego screenshot'a? :)
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6265
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 17 paź 2005 14:09

Poniewaz plik juz otrzymalem, chetnie sam sie nim z kims podziele.
Plik w formacie bmp spakowany w zipie:
  • 2170 px szer.
    3082 px wys.
    wszystko przy 400 dpi :!: :!:
zainteresowani niech tutaj napisza a plik otrzymaja :) - 14 megabajtow.
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 02 lis 2005 20:08

Chcialem jeszcze raz sie upomniec o ten obrazek :)
Awatar użytkownika
devotional
Posty: 4801
Rejestracja: 26 lut 2005 18:00
Ulubiony utwór: Master And Servant
Lokalizacja: Nadleśnictwo Mokry Ług

Post 02 lis 2005 20:57

Który to w końcu - jutro dostaniesz!
Awatar użytkownika
Matyś
Posty: 60
Rejestracja: 19 lut 2005 20:09
Lokalizacja: Pińczów

Post 18 lis 2005 07:45

Slick ja jestem zainteresowany, jeśli możesz podeślij mi na pocztę [email protected] będę mega wdzięczny
Awatar użytkownika
Matyś
Posty: 60
Rejestracja: 19 lut 2005 20:09
Lokalizacja: Pińczów

Post 18 lis 2005 07:53

Poszukuję zdjęć Depeche Mode o dobrej jakości i dużej rozdzielczości minimum 595x842 lub 842x595 :) (kartka A4).Miło widziane są oczywiście większe rozdzielczości z góry wielkie dzięki dla wszystkich forumowiczów :D

Fotki można przesyłać pod ten adresik [email protected]
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6265
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 18 lis 2005 10:29

obawiam sie ze interia (poczta.fm) wysmiala by nas rowno ;)
plik ma 20 mega i raczej jako zalacznik nie wejdzie, ale wrzuce go na server i zamieszcze tutaj linka dla Ciebie :) wiec sprawdz jeszcze dzisiaj ten topik
Awatar użytkownika
Matyś
Posty: 60
Rejestracja: 19 lut 2005 20:09
Lokalizacja: Pińczów

Post 18 lis 2005 16:55

Wielkie dzięki Slick mam nadzieję, że kiedyś będę się mógł odwdzięczyć :)
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6265
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 18 lis 2005 17:32

no to masz w nagrode :)
http://dhost.info/ecounts/dm.rar
kliknij prawym i "zapisz jako"
Awatar użytkownika
Matyś
Posty: 60
Rejestracja: 19 lut 2005 20:09
Lokalizacja: Pińczów

Post 06 gru 2005 23:58

Dzięki Slick za fotki :beer:
Awatar użytkownika
dloogi
Posty: 2
Rejestracja: 21 gru 2005 15:15
Lokalizacja: z Malborka

Post 22 gru 2005 09:42

Hej! witam wszystkich jestem jeszcze dość początkującym fanem DM choć całkowicie opętanym wszystkim co się z nimi wiąże. Bardzo prosze wszystkich przyjaźnie nastawionych forumowiczów o podzielenie są ze mną zdjęciami, tekstami itp. Za każdą rzecz będe bardzo wdzięczny. Oczywiście jednocześnie prowadzę poszukiwania internetowe na stronach związanych z DM. Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje. :) :)