Warszawscy Devotees

Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 15 wrz 2006 00:14

kto prowokator? :o :>




bo chyba nie ja :P :twisted:
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Awatar użytkownika
satelitka
Posty: 566
Rejestracja: 18 kwie 2005 19:26
Favourite song: I Feel You
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Pruszków

Post 15 wrz 2006 00:19

O Jacku mówiłam.....a Ty to swoją drogą
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 15 wrz 2006 00:30

nie wiem o czym Ty do mnie rozmawiasz :roll: :P
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Awatar użytkownika
satelitka
Posty: 566
Rejestracja: 18 kwie 2005 19:26
Favourite song: I Feel You
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Pruszków

Post 15 wrz 2006 00:41

Bo Ty poczucia humoru nie masz :P :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 15 wrz 2006 00:44

ach no faktycznie :8 :haha: :haha: :haha:


BTW.czy ktos ze stolicy wybiera sie do Torunia 13.10?? :>
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 15 wrz 2006 07:51

satelitka pisze:Prowokator :P

Przyjedź kiedyś do Wawy, poznasz warszawskich Devotees i od razu Ci mogę zagwarantować, że prędko wyjechać nie będziesz chciał :D a raczej nie będziesz w stanie wyjechać :lol: :lol:
:8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :8
Juz teraz nie chce wyjezdzac z wawy. :P
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 15 wrz 2006 10:09

no!! tak to rozumiem :8 :D ;)
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 15 wrz 2006 13:32

żartowalem :D
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 15 wrz 2006 13:48

niewierze :P
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 15 wrz 2006 14:00

uwierz predko :P
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 15 wrz 2006 14:26

:haha: nie nie, kochany, to Ty uwierz, ze to my mamy racje :P :8
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Awatar użytkownika
Jacek DM
Posty: 1336
Rejestracja: 22 kwie 2005 18:38

Post 15 wrz 2006 14:48

Brakuje wam argumentow. :D:D
Awatar użytkownika
satelitka
Posty: 566
Rejestracja: 18 kwie 2005 19:26
Favourite song: I Feel You
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Pruszków

Post 15 wrz 2006 14:53

Zaryzykuj, przyjedź i wtedy sam się przekonasz, że argumenty nie są potrzebne.
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 15 wrz 2006 15:23

dokladnie :D nic dodac, nic ujac :8
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Pati
Posty: 64
Rejestracja: 07 wrz 2006 20:47
Lokalizacja: Trojkat Bermudzki

Post 24 wrz 2006 20:51

ehhh ja juz w morde jeza nie chce poruszac tego nie milego punktowego subject-u masakra Jacku masakra :|
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 27 wrz 2006 13:08

dzis browarek z Satelitka,tradycyjnie w Paranie :8 moze ktos mialby ochote do nas dołączyc? :>


o 17 zbiorka pod Novotelem (dawny H.Forum :8 ),jakby cos ;)




:beer:
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Nati
Posty: 814
Rejestracja: 21 cze 2006 20:32
Favourite song: Stripped

Post 27 wrz 2006 14:13

No i znowu chu**** bo siedzę do 17.00 w pracy. Kiedy planjecie kolejny meeting AA :lol: ????
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 27 wrz 2006 15:04

no to po pracy do Parany myk ;)

kiedy next, niewiadomo, bo u nas to zawsze takie spontany sa :8



hehehe, koszmarki zdaniowe to moja specjalnosc :co:
Homo Gothikus Industrialis / back to life...
Awatar użytkownika
kawoszka
Posty: 2937
Rejestracja: 07 maja 2005 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post 27 wrz 2006 16:22

Mam kaca,Wołomin mnie wykończył alkoholowo :roll:
Awatar użytkownika
Fanta
Posty: 2133
Rejestracja: 12 sie 2006 15:33
Lokalizacja: stolica

Post 27 wrz 2006 22:17

niewątpię :8
Homo Gothikus Industrialis / back to life...