Aukcje internetowe (Depeche Mode i pochodne)

Handel rzeczami związanymi z Depeche Mode
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 12 lut 2005 12:42

http://allegro.pl/show_item.php?item=41693647
http://allegro.pl/show_item.php?item=41693191
zastanawiam sie nad dwoma powyzszymi, wtedy bede juz mial chyba wszystkie rare'owe wydania OWILM ;) ajjj, a to to jest poezja ;)
http://allegro.pl/show_item.php?item=42018983
edit: cos dla mateusza (jezeli jeszcze nie ma tego): http://allegro.pl/show_item.php?item=42103765
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 14 lut 2005 15:03

Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 14 lut 2005 17:37

O dwojke to i ja sie bede bic. :P
Ostatnio zmieniony 21 lis 2006 17:44 przez slick, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 14 lut 2005 19:22

o nie panie kolego, ja biorę dwójeczkę :) dwójeczka jest najlepsza ;) moge ci pozyczyc ta plytke jak nastepnym razem bede we wrocku :)
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 14 lut 2005 19:34

Spoko, bierz ją jak wygrasz. Ja sie splukalem na podwojnym winylu z 101. Jak wygrasz to bedzie super. Zostanie w rodzinie. :D
Ostatnio zmieniony 21 lis 2006 17:46 przez slick, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 24 mar 2005 16:00

Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 24 mar 2005 16:05

Po ziomalsku powiem: PoDbIjAm :D :D :D :D :)
A na serio to troszke za drogo :). MFTM przezroczyste niebieskie kupilem taniej po zażartej walce, a tu mam dawac 54 juz na starcie?
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 01 kwie 2005 17:18

http://allegro.pl/show_item.php?item=46911102 - DEPECHE MODE 101 SIRE USA 2CD (2 pudełka) !!!
http://allegro.pl/show_item.php?item=46912543 - DEPECHE MODE Music For The Masses SIRE USA
http://allegro.pl/show_item.php?item=46975895 - ta aukcja siedzi na allegro juz ładny rok, ktoś sie zdecyduje? :D
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 01 kwie 2005 18:53

ta plytka nie jest tyle warta, od tego moze zacznijmy...
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 01 kwie 2005 18:59

Bartini pisze:ta plytka nie jest tyle warta, od tego moze zacznijmy...
no wiem :) ale jak bym nie wiedział co z kasa robic to bym ją chyba nabył :)
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 23 kwie 2005 21:54

http://allegro.pl/show_item.php?item=48701693
to trzeba ogladac do konca bo czuje ze bedzie ostra walka :8
Awatar użytkownika
DMCOLLECTOR
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2005 10:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post 08 maja 2005 10:49

++ DEPECHE MODE - CONDEMNATION - 2 tr. CD - INDISC - BELGIUM ++
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=50082004

++ DEPECHE MODE - IN YOUR ROOM - 2 tr. CD - INDISC - BELGIUM ++

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=50361485


kontakt: [email protected]

[ Dodano: 29 Maj 2005 12:31 ]
DEPECHE MODE - PERSONAL JESUS - LIMITOWANY CD - LCD BONG 17


http://www.allegro.pl/show_item.php?item=52788933

DEPECHE MODE - CONDEMNATION - 2 track CD / INDISC BELGIUM

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=52612708
Awatar użytkownika
DMCOLLECTOR
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2005 10:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post 16 cze 2005 09:08

DEPECHE MODE - 101 - 2 CD ALBUM - 1989
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278048

DEPECHE MODE - VIOLATOR - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278050

DEPECHE MODE - SONGS OF FAITH AND DEVOTION - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278051

DEPECHE MODE - ULTRA - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278052

DEPECHE MODE - THE SINGLES 86>98 - 2 CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278053

DEPECHE MODE - MUSIC FOR THE MASSES - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278045

DEPECHE MODE - THE SINGLES 81>85 - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278044

DEPECHE MODE - BLACK CELEBRATION - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278042

DEPECHE MODE - SOME GREAT REWARD - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278041

DEPECHE MODE - CONSTRUCTION TIME AGAIN - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278039

DEPECHE MODE - A BROKEN FRAME - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278038

DEPECHE MODE - SPEAK AND SPELL - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278036

DEPECHE MODE - EXCITER - CD ALBUM
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54278210

pytania :arrow: tylko e-mail: [email protected]
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 16 cze 2005 09:41

Tego violatora to ja biore :) nie ruszac mi go :)
Awatar użytkownika
DMCOLLECTOR
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2005 10:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post 16 cze 2005 09:49

Bartini pisze:Tego violatora to ja biore :) nie ruszac mi go :)
polecam i zapraszam gorąco do licytacji...

placki sa naprawde w doskonalym stanie....


pozdr

dm_collector

[ Dodano: 16 Cze 2005 10:52 ]
polecam szczegolnie 101 - jak nowy... i w dodatku wydanie 89 w grubym podwojnym pudelku.... zadana re-edycja w standardowym DOUBLE BOX (2CD box)

w sklepie ponad 90 PLN.... u mnie widac za ile:)
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 19 cze 2005 11:16

@DMCOLLECTOR, dzieki za e-mail
czekam na paczuszke :)
Awatar użytkownika
DMCOLLECTOR
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2005 10:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post 19 cze 2005 11:24

slick pisze:@DMCOLLECTOR, dzieki za e-mail
czekam na paczuszke :)
mysle ze w poniedzialek bedzie u Ciebie.
zostala wyslana wczoraj....

++ pozdr ++

dmc
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6276
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 19 cze 2005 11:39

no to swietnie bo tylko do poniedzialku jestem w domu :D to akurat moze zdarze przesluchac :P
Awatar użytkownika
bARREL
Posty: 1141
Rejestracja: 17 cze 2005 01:56
Ulubiony utwór: Poison Heart
Lokalizacja: Wrocław

Post 30 cze 2005 16:56

przegladam sobie wlasnie Allegro i znaazlem takie cos

http://allegro.pl/show_item.php?item=55044980

kilka dni temu ten ktos mial wiecej tego typu rarytasow, drogo jak chlera, ae ciekawy mix, niezle sie musi natrudzic by to nazbierac i zgrac,
wie ktos cos o tych pozycjach?

oczywiscie wiem ze ich w katalogach nie ma, to oczywiste no ale...
Awatar użytkownika
DMCOLLECTOR
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2005 10:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post 01 lip 2005 08:44

DEPECHE MODE - FLAGA - IDEALNA NA KONCERT / ZLOT / ITD.

POCHODZI Z CZASÓW WORLD VIOLATION TOUR 1990 (zreszta widac to na migawkach TV z tamtych czasów ze fani mieli identyczne:). KUPIONA W HISZPANII. POLECAM !!!!



http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56220437