Aukcje internetowe (Depeche Mode i pochodne)

Awatar użytkownika
El
Posty: 113
Rejestracja: 09 lut 2006 21:35

Post 17 sie 2006 10:18

Ostatnio zmieniony 22 sie 2006 12:48 przez El, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
El
Posty: 113
Rejestracja: 09 lut 2006 21:35

Post 19 sie 2006 09:34

Awatar użytkownika
slick
Posty: 6296
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 03 paź 2006 17:58

Lol miesiaca, od czasu DJ'a allegro. Pomyslowosc ludzka nie zna granic. ;( :lol:
Awatar użytkownika
Bartini
Posty: 2268
Rejestracja: 18 gru 2004 19:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 03 paź 2006 20:43

To jest ten Pan Kapitan od 13 piw? :D
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6296
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 03 paź 2006 23:00

Tak, plus jeszcze "shit on the shingles". Przy czym za cholere nie moge w slowniku od englisza przetlumaczyc i znalezc tego wyrazu. :D
Ostatnio zmieniony 04 paź 2006 16:18 przez slick, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
EveS
Posty: 1803
Rejestracja: 05 kwie 2005 15:10
Ulubiony utwór: Never Let Me Down Again
Lokalizacja: EZG

Post 03 paź 2006 23:43

Pfff

//dzieki :P
Awatar użytkownika
DT
Posty: 1332
Rejestracja: 18 lut 2005 06:50
Lokalizacja: The Middle of Nowhere

Post 04 paź 2006 07:20

KUP JUŻ DZIŚ I PODARUJ JĄ ZNAJOMEMU GEJOWI LUB SAM WYBIERZ SIĘ W NIEJ NA IMPREZE... POLECAM!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :rotfl:
fu..'em and their law
Awatar użytkownika
dziabo
Posty: 68
Rejestracja: 15 lut 2005 19:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt
Strona WWW

Post 05 paź 2006 19:01

hehe nie zaglądam raczej na ten Topic, ale sięuśmiałem z tekstu @Bartini odnośnie ziomka z Natilona :D.
Dobry Song a ponadto moja dzielnica więc proszę o respect :)
Awatar użytkownika
olz
Posty: 2698
Rejestracja: 23 sie 2005 15:59
Ulubiony utwór: in your room
Lokalizacja: fascination street.

Post 05 paź 2006 19:17

Bartini pisze:
Ja daję Ci kawę na ławę!!!
Widać że ziomek z Natolina
co wy macie do Natolina ;( :lol:
I want your touches to scar me so I'll know where you've been
Awatar użytkownika
Choin
Posty: 2287
Rejestracja: 21 sie 2005 19:00
Ulubiony utwór: Living On Video
Lokalizacja: WZY
Kontakt
Strona WWW

Post 05 paź 2006 19:59

Na Natolinie czas plynie jak na melinie ;(

Raz pilem wodke u kumpla, to nad ranem nie moglem trafic do jego klatki, i ogolnie jakies schizy mnie dopadly (kolezanka dala mi pluszowego losia, i po drodze do kumpla mi wypadl, rano sie budze, szukam losia, a go nie ma, w boxerkach udalem sie na przeszukanie klatki i lezal miedzy parterem a 1 pietrem :D a bibka byla na 3)

Ale to taki szczegol :D (Wódka Śląska z monopolowego na Natolinie rox) :D
Jadwiga, Jadwiga, dotknij mego dźwiga ;( / http://www.lastfm.pl/user/choin
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6296
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 16 paź 2006 13:19

Wojtek, odbierz telefon. Na "kresce" lamy maja jakies problemy.
Awatar użytkownika
El
Posty: 113
Rejestracja: 09 lut 2006 21:35

Post 13 lis 2006 10:08

Awatar użytkownika
Jacek_Slowblow
Posty: 69
Rejestracja: 11 mar 2005 09:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 25 gru 2006 19:13

Czarna kurtka skórzana, ramoneska:

http://www.allegro.pl/item152896683_kur ... de%5D.html
Awatar użytkownika
Jacek_Slowblow
Posty: 69
Rejestracja: 11 mar 2005 09:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt
Strona WWW

Post 27 gru 2006 09:22

Album solowy Dave'a sprzedam...:

Paper Monsters:
http://www.allegro.pl/item154892358_dav ... lp_03.html

Płyta w idealnym stanie, oryginalna. Sprzedaję, gdyż mam poszerzoną wersję z DVD...
Ostatnio zmieniony 09 sty 2007 00:49 przez Jacek_Slowblow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6296
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 05 sty 2007 07:15

O ile gosc zawsze mial na allegro fajne winyle Depeche Mode tak z tym SOFAD'em Live przesadzil i to idealnie w sposob trzykrotny.
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6296
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 19 sty 2007 18:17

Nie, nie czepiam sie po raz n-ty ale...

Nie bede wskazywal palcem ale bardzo mi sie nie podoba to, ze jeden ze stale sprzedajacych allegrowiczow podbija sobie aukcje drugim pustym fake-kontem. Bardzo nieuczciwe zagranie majace miejsce na co drugiej aukcji gdzie wystawiany jest rare item od symbolicznej kwoty bez minimalnego zabezpieczenia. Jak chce sie duzo to moze nie warto wystawiac od zeta i bez minimalnej? Taka moja mala sugestia. Brzydko a proceder trwa juz od dawna. Nie powiem kto to taki. Stali obserwatorzy aukcji allegro pewnie wiedza i sami moga wyciagnac wniosek i ocenic takie zachowanie. :roll: :/
Awatar użytkownika
luki07
Posty: 215
Rejestracja: 11 paź 2006 14:45
Lokalizacja: Wrocław / Nowa Ruda

Post 19 sty 2007 18:22

wiem o kogo ci chodzi Mat ;)
Awatar użytkownika
El
Posty: 113
Rejestracja: 09 lut 2006 21:35

Post 06 mar 2007 08:33