Tokio Hotel

Dyskusje nt. pozostałych zespołów.
Awatar użytkownika
Customers Suck
Posty: 84
Rejestracja: 08 lip 2006 20:09
Lokalizacja: It sucks

Tokio Hotel

Post 08 lip 2006 22:43

Nie widze tematu (i dobrze) :D to zaloze. :lol: ;)

Co sadzicie o tym tworze niemieckiej pseudo muzyki mlodziezowej? Bardzo lubie "Smierdzisz jak szczur". Teledysk rowniez boski. Image wokalisty niebanalny:

Obrazek

;( :lol: Wypowiedzcie sie kochani. :D
Awatar użytkownika
Pędzel
Posty: 1548
Rejestracja: 20 sty 2006 19:08

Post 08 lip 2006 22:59

Ten ich 'image' wykreowany przez sztab ludzi przyprawia mnie o mdlosci :evil:

Niby tacy bundtownicy,makijaz, tona lakieru do wlosow i wszyscy jestesmy "trendy", okropnosc.
Kiedys z ciekawosci obejrzalam ich koncert - zenada. Tlum pryszczatych nastolatek wykrzykujacych imie wokalisty (Tim, Tom czy jak mu tam - Tim Tam Taram :D ) oraz on sam... 'Gwiazda' przechodzaca mutacje udajaca wielkiego rockmana co to niby "sex, drugs and rock'n roll" Obrazek
Awatar użytkownika
Customers Suck
Posty: 84
Rejestracja: 08 lip 2006 20:09
Lokalizacja: It sucks

Post 08 lip 2006 23:04

Ile oni maja lat? 14-15? Dzieci skrzywdzone przez komercje. :lol:
Awatar użytkownika
Pędzel
Posty: 1548
Rejestracja: 20 sty 2006 19:08

Post 08 lip 2006 23:11

Mysle ze cos kolo tego. Dziwie sie ich rodzicom, ze pozwalaja na to aby dzieciaki stracily swoje najpiekniejsze lata na walke o pierwsze miejsce na listach przebojow, a moze to jakas inna jestem... :roll:
Awatar użytkownika
Customers Suck
Posty: 84
Rejestracja: 08 lip 2006 20:09
Lokalizacja: It sucks

Post 08 lip 2006 23:14

Jak w niemczech fajki sa legalne dla 15-16 latkow (moga je bez problemow kupowac) to nie dziwi mnie fakt, ze niektorzy rodzice leja na takie cos i pozwalaja swoim dzieciom robic "tak piekne kariery". :/
Awatar użytkownika
Hien
Posty: 9609
Rejestracja: 14 maja 2006 21:37
Lokalizacja: Sam's Town

Post 08 lip 2006 23:21

Pędzel pisze:Dziwie sie ich rodzicom, ze pozwalaja na to aby dzieciaki stracily swoje najpiekniejsze lata na walke o pierwsze miejsce na listach przebojow, a moze to jakas inna jestem... :roll:
każdy ma swoje marzenia, niemieckie dzieci też.
Niech sobie grają, mi nie przeszkadza ich obecność w mediach.
Jeden kawałek mają nawet znośny. Zadałem sobie trud i osłuchałem ich płyte. Muzycznie daje rade, cos tam potrafią. Ja to doceniam, nie jest to kolejna grupa punkowych wyzwoleńców szarpiących struny bez umiejętności, pociągając jointa zapijając spirytem. Dzięki wielkie za takie granie...
Jakbym miał się przejmować każdym takim zespolikiem to musiałbym chyba iść do psychiatry, wszędzie są tokio hotele, blogi 27 tylko my ich nie dostrzegamy. Za dużo jest chłamu aby zwracać na to uwage wole sie skupić na muzyce ,która daje mi radość. A Toikio Hotel to powiew tak krótki jak Tatu. Co z nich będzie, nie wiem i nawet mnie to nie obchodzi...
Awatar użytkownika
Customers Suck
Posty: 84
Rejestracja: 08 lip 2006 20:09
Lokalizacja: It sucks

Post 08 lip 2006 23:25

Mozna to prownac do zakupow. Towar i klient.

Inny towar jest do kupienia w Biedronce i przeznaczony jest dla innego konsumenta. Tak samo jest z dobrami ktore sa drozsze - kupi je klient bardziej ambitny a na tani shit nie spojrzy... ;) Chyba wiecie co mam na mysli. Taaa wszystko dla ludzi. :P
Awatar użytkownika
Pędzel
Posty: 1548
Rejestracja: 20 sty 2006 19:08

Post 08 lip 2006 23:36

Ok, niech sobie graja. Mnie jednak niezwykle drazni ten caly wizerunek 'zlych chlopcow'. po co?
Awatar użytkownika
Gocek
Posty: 192
Rejestracja: 07 kwie 2005 16:46
Lokalizacja: Znam Twoją Starą? :D
Kontakt
Strona WWW

Post 09 lip 2006 10:54

Pędzel pisze:Ok, niech sobie graja. Mnie jednak niezwykle drazni ten caly wizerunek 'zlych chlopcow'. po co?
Słyszałem opinie, że jakby wokaliście dorobili piersi to by nawet niezłą dupą był ;F
Najgorsze są biedne dzieci które słuchają tej "niegrzecznej rockowej muzyki" (specjalnie w ""), szkoda mi ich .... a jak zobaczylem kiedyś 6-sto klasiste w koszulce TH to myślałem, że padne ze smiechu (dziecko ze szkoly katolickiej)
Awatar użytkownika
JIGGA_SOUND_GEAR
Posty: 506
Rejestracja: 05 maja 2006 18:46
Lokalizacja: wytwór pana A. Wilder'a zmontowany w MUTE Records

Post 09 lip 2006 16:00

Do niedawna po gg krążył taki o to łańcuszek:
Wysyłając ten łańcuszek do 5 osób których masz na gg pozbawiasz Tokio Hotel jednego posiłku, wysyłając go do wszystkich osób których masz na liście pozbawiasz ich 25$. Ludzie pomóżcie, albo zagłodzimy draniów, albo wypier**** ich w nędzę.

Najbardziej mi żal tych wszystkich dzieciaków, którzy szczerze wierzą w ich niepowtarzalność i niezależność, myślą że napłynęło do nich coś nowego, a w rzeczywistości to już wszystko było. Nawet fryzura, którą skopiował lider TH, nosił kiedyś Dave, także 'Nichil Nowi' moje dzieci. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
EveS
Posty: 1803
Rejestracja: 05 kwie 2005 15:10
Ulubiony utwór: Never Let Me Down Again
Lokalizacja: EZG

Post 13 lip 2006 23:54

Do niedawna nie wiedziałam co to za wynalazek :D Jakoś strasznie mnie ten zespół nie irytuje, może to i wykreowany twór marketingowy, ale muzycznie nie jest najgorzej - tylko w tym sensie, że chociaż na chwilę odciągnie się dzieciaki od sieczkowatego techno, pseudo popu itp. w kierunku mocniejszego grania. BTW. wokalista i ten z dreadami to bracia bliźniacy :lol:
Awatar użytkownika
TEJE
Posty: 180
Rejestracja: 09 sty 2006 22:00
Ulubiony utwór: In your room
Lokalizacja: Chorzów

Post 19 lip 2006 10:34

ochyyyyydaaaaaa az mna trzęsie jak ich słysze a broń Boże widze.....
Awatar użytkownika
MaroMT
Posty: 73
Rejestracja: 24 lip 2005 14:08
Lokalizacja: z Księżyca
Kontakt
Strona WWW

Post 19 lip 2006 19:41

To ta kapela disco polo spod Łodzi czy skądś tam?

Mnie się przypomina fotka tego wokalisty z podpisem "Trudno być kobietą". To chyba jakaś reklama "Plus Ultra" :lol:
Awatar użytkownika
kawoszka
Posty: 3007
Rejestracja: 07 maja 2005 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post 19 lip 2006 20:07

Nie znam dorobku tej grupy :( :(
Awatar użytkownika
_precious_
Posty: 3526
Rejestracja: 27 wrz 2005 22:40
Ulubiony utwór: BARREL OF A GUN
Kontakt
Strona WWW

Post 19 lip 2006 22:46

Nie należy negować niczego czego sie niesłyszało no i ciężko jest podyskutować , ale w tym wypadku kawoszko nie slyszałaś nic nie straciłaś :lol: :lol:
Awatar użytkownika
devotional
Posty: 4815
Rejestracja: 26 lut 2005 18:00
Ulubiony utwór: Master And Servant
Lokalizacja: bezdomny

Post 21 lip 2006 12:31

Koszmar i tragedia, jak to powiedział mój kochany rodziciel na ich widok (gdy powiedziałem mu ile panowie mają lat ;p) - "syfilis originales" . Doskonale oddaje prawdę o tej grupie ...
Awatar użytkownika
frigid
Posty: 51
Rejestracja: 24 maja 2006 22:10
Lokalizacja: z miasta szwaczek i złodziei

Post 21 sie 2006 20:37

Troche wyglądają jak dzieci klony obecnej Apoptygmy Berzerk. (I zaraz dostanę w mordę ;)). Żeby nie było - ja Apoptygmę lubię, ale ostatnio wyglądają trochę młodzieżowo)
<a href="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9673aa6dcb" target="_blank"><img src="http://images1.fotosik.pl/143/e2fa2a9673aa6dcb.jpg" border="0" alt="darmowy hosting obrazków"/></a>
cam101_little15

Post 25 paź 2006 14:38

Kiedyś słuchałam... nie wiem czemu ich tak ludzie gnojom... U nas w szkole był szał... Tylko TH i TH... Zaraziłam się, ale nie na długo. 2 m-ce słuchałam i papa. ale np piosenki p.t.
1)lass uns hier raus
2) ich bin nich" ich
3) rette mich
4) wenn nichts mehr geht
5)sex
mi się nadal podobają. wiem co se pomyślicie pewnie idiotka do potegi, albo głupia małolata, ale na serio, ludzie mają do nich żal tylko o to, że są boysbandem z niemiec, o dosc dziwnym image, a Bill(ten w czarnych włosach) nie umie śpiewac. To prawda, ale nie wystarczający powód do gnojenia ich na każdym kroku. Koniec
Awatar użytkownika
damaged_person_66
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2006 13:26

Post 11 lis 2006 10:30

To,że wokalista nie ma głosu a reszta to brzęczący idioci, to wszyscy wiemy. Ale jednak ich fani za coś ich lubią
Awatar użytkownika
slick
Posty: 6296
Rejestracja: 15 lis 2004 17:36
Ulubiony utwór: Everything Counts
Lokalizacja: Brisbane
Kontakt
Strona WWW Twitter YouTube

Post 11 lis 2006 13:30

damaged_person_66 oraz cam101_little15 to jedna i ta sama osoba. Konto damaged_person_66 ma zabroniona mozliwosc pisania na forum. Czekam na PM'a z wyjasnieniami.

Zgodne z regulaminem jedna osoba moze posiadac jedno konto na forum. Czekam na wiadomosc w celu wyjasnienia sprawy.

Pzdr.